SD高達Online

主題列表 登入
副版主 #1
未來S機展望



DX高達

被韓國玩家拿WZC作比較的機體,攻擊力同必殺都偏高,開技後機動力偏強,惟近戰力偏弱,70%血就可以開迪花祈禱還要是1技,2武光槍感覺良好。

合成:X高,WZ,BR重炮,高達,風車

期待度:*******(10*最高)



獨角獸NT-D

攻擊力偏弱,技能也偏弱,六圍偏向防禦和必殺,開技後防禦力再強化,2武光槍超視成此機的最大賣點,但難以克服攻擊力偏低的缺點

合成:獨角獸,Z,超級,積根隊長,積根

期待度:****





暫時在S剪裡有最高水平的六圍,1技回彈令其火力源源不盡,2技更令其中距拉鋸戰有著壓倒性優勢,武器萬能實用

合成:口紅突擊IWSP,脈沖,狗仔頭紅迷,迪恩,宇宙戰GM指揮官

期待度:*********




V2A沒玩過,應該沒這麼快更新,也就先不計了
七星元老會員 #2
我比較愛105系背包的機...奧布出品更愛:love2:
六星鑽石會員 #3
而家D S機都傾向個人全能我覺得
五星白金會員 #4
永遠喜愛獨角獸 太型:love:
五星白金會員 #5
沒有喜歡DX嗎
我支持DX的
雖然上面三隻我都會合
但我最喜歡的應該是DX了
五星白金會員 #6
原帖由 jayhahaha 於 10-6-27 09:12 PM 發表
沒有喜歡DX嗎
我支持DX的
雖然上面三隻我都會合
但我最喜歡的應該是DX了

因為呢隻高達比較冷門D,無咩人識:ro01:
二轉會員 #7
比較鐘意獨角獸NT-D
六星鑽石會員 #8
總是覺得獨角獸個評論好似係錯
四星黃金會員 #9
獨角獸偏弱?



(安心
三星高級會員 #10
隻隻都期待:smilie_:)3:
五星白金會員 #11
點解只係得3個選擇...
六星鑽石會員 #12
曉2技講真同nu r左之後一樣
但係仲要40%下先開到
二星初級會員 #13
原帖由 kmhwilfres 於 10-6-28 03:02 AM 發表
曉2技講真同nu r左之後一樣
但係仲要40%下先開到

曉不是玩火力嗎?2,3武係咁射
技二當新人類覺醒好了,不要以為是無敵
五星白金會員 #14
dx 無愛
獨角 武器弱 專技廢
曉 六國之所以強因為技廢 以同武裝黎比自由2技相對強大好多
以防光束黎比 fazz同nu武裝都相等甚至更強

3隻都無愛 唯有v2a
八星無敵會員 #15
曉...:smilie_:)3:
六星鑽石會員 #16
對 double x 有愛:ro04:
回到最頂傳統版

選擇頁數