幻月之歌

主題列表 登入
三星高級會員 #1
岩岩英文ser 更新完有返公會
之後我朋友講我變左職業高手法第一
但本身我係忍者.. e家係法師到第一  囧
係唔係系統出錯:ro10:





[ 本帖最後由 hkhithot2 於 10-6-28 11:24 AM 編輯 ]
六星鑽石會員 #2
個排名不嬲膠膠地     睇黎冇乜用:smilie_:)3:
二轉會員 #3
我覺得好榮幸 因為我見過你^^
一星新手會員 #4
幻月話比你知你既心底其實最適合做法師
轉職啦朋友:PPPP
三星高級會員 #5
我想轉職. 但正職忍  副係 醫-.-
四星黃金會員 #6
有bug應該face_l_18:
四星黃金會員 #7
原帖由 KIRAPOWER 於 10-6-28 12:05 PM 發表
有bug應該face_l_18:

係廢話應該face_l_18:
四星黃金會員 #8
你玩忍術???????
三星高級會員 #9
原帖由 pauline5220 於 10-6-28 12:19 PM 發表
你玩忍術???????

暗殺的話!
四星黃金會員 #10
其實已經好耐  但佢咁耐都唔整番好佢!!!:ro10:
三星高級會員 #11
原帖由 mikan1215 於 10-6-28 12:52 PM 發表
其實已經好耐  但佢咁耐都唔整番好佢!!!:ro10:


唔係好耐..係今日更新完先會咁的說
二轉會員 #12
我fd 忍者 都係法師到架-.-
二轉會員 #13
點解整咁多行快捷鍵既-,-?
有兩隻坐騎,咁多隻式神0.0
真係有錢o_0
五星白金會員 #14
出錯係經常既事,問題係:
你開唔開心先~~~~
話之佢法c定忍者
三星高級會員 #15
原帖由 tomy11 於 10-6-28 01:19 PM 發表
點解整咁多行快捷鍵既-,-?
有兩隻坐騎,咁多隻式神0.0
真係有錢o_0

因為太多技能
冇錢.冇咩式神.冇咩座騎
一星新手會員 #16
排名廢架`....吾洗理佢`
二星初級會員 #17
法同忍既排行好耐之前己經開始係咁
一星新手會員 #18
吾洗理佢`la~~~~
回到最頂傳統版

選擇頁數