-
hkhithot2三星高級會員
2010-6-28 11:21#1
岩岩英文ser 更新完有返公會
之後我朋友講我變左職業高手法第一
但本身我係忍者.. e家係法師到第一 囧
係唔係系統出錯:ro10:
[
本帖最後由 hkhithot2 於 10-6-28 11:24 AM 編輯 ]
-
紅茶o賢∮六星鑽石會員
2010-6-28 11:25#2
個排名不嬲膠膠地 睇黎冇乜用:smilie_:)3:
-
DAVIS123456二轉會員
2010-6-28 11:48#3
我覺得好榮幸 因為我見過你^^
-
TimoBrian一星新手會員
2010-6-28 11:53#4
幻月話比你知你既心底其實最適合做法師
轉職啦朋友:PPPP
-
hkhithot2三星高級會員
2010-6-28 12:00#5
我想轉職. 但正職忍 副係 醫-.-
-
KIRAPOWER四星黃金會員
2010-6-28 12:05#6
有bug應該face_l_18:
-
mahou四星黃金會員
2010-6-28 12:17#7
原帖由 KIRAPOWER 於 10-6-28 12:05 PM 發表 
有bug應該face_l_18:
係廢話應該face_l_18:
-
pauline5220四星黃金會員
2010-6-28 12:19#8
你玩忍術???????
-
hkhithot2三星高級會員
2010-6-28 12:31#9
原帖由 pauline5220 於 10-6-28 12:19 PM 發表 
你玩忍術???????
暗殺的話!
-
mikan1215四星黃金會員
2010-6-28 12:52#10
其實已經好耐 但佢咁耐都唔整番好佢!!!:ro10:
-
hkhithot2三星高級會員
2010-6-28 13:00#11
原帖由 mikan1215 於 10-6-28 12:52 PM 發表 
其實已經好耐 但佢咁耐都唔整番好佢!!!:ro10:
唔係好耐..係今日更新完先會咁的說
-
DAVIS123456二轉會員
2010-6-28 13:15#12
我fd 忍者 都係法師到架-.-
-
tomy11二轉會員
2010-6-28 13:19#13
點解整咁多行快捷鍵既-,-?
有兩隻坐騎,咁多隻式神0.0
真係有錢o_0
-
火龍道人五星白金會員
2010-6-28 14:16#14
出錯係經常既事,問題係:
你開唔開心先~~~~
話之佢法c定忍者
-
hkhithot2三星高級會員
2010-6-28 14:18#15
原帖由 tomy11 於 10-6-28 01:19 PM 發表 
點解整咁多行快捷鍵既-,-?
有兩隻坐騎,咁多隻式神0.0
真係有錢o_0
因為太多技能
冇錢.冇咩式神.冇咩座騎
-
佬公jAi一星新手會員
2010-6-28 14:38#16
排名廢架`....吾洗理佢`
-
覓寂忘魂二星初級會員
2010-6-28 14:44#17
法同忍既排行好耐之前己經開始係咁
-
jimmyjiu一星新手會員
2010-6-28 19:40#18
吾洗理佢`la~~~~