SD高達Online

主題列表 登入
六星鑽石會員 #41
原帖由 lemon518409 於 10-6-29 02:30 PM 發表
初入高頻...我提議先玩後場機

無咁易比人打之餘...可以睇下隊友用既機點走位

先學下隨機應變...

人人都甘諗 就死得人多lo:smilie_:10:
二轉會員 #42
原帖由 wkhcharlie 於 10-6-30 05:33 PM 發表

人人都甘諗 就死得人多lo:smilie_:10:

:ro09:

其實都係死得多....你就會學識點樣唔死得咁快....
五星白金會員 #43
you need to team work!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(1 mark)
上一頁
回到最頂傳統版

選擇頁數