-
鬼皇龍馬二轉會員
2010-6-28 22:30#1
1. 唔可以交易
2. 冇任何野加
3. 完
多謝收看
[
本帖最後由 鬼皇龍馬 於 10-6-28 10:33 PM 編輯 ]
-
gt00一星新手會員
2010-6-28 22:31#2
得個樣?? 冇野加??
-
鬼皇龍馬二轉會員
2010-6-28 22:38#3
原帖由 gt00 於 10-6-28 10:31 PM 發表 
得個樣?? 冇野加??
是的.... 得個樣
-
野~草一星新手會員
2010-6-28 22:41#4
型仔!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
kugochiang一星新手會員
2010-6-28 22:47#5
請問可以染色的嗎
-
秋藤映月四星黃金會員
2010-6-28 22:51#6
竟然不可以交易啦,有點兒失望呢……
感謝分享丫~
-
gOD.五星白金會員
2010-6-28 23:01#7
囧 出其他野俾我好過-.-
-
笨煙三星高級會員
2010-6-28 23:08#8
橘子生日快樂, 很快已經十周年
-
rot030211二星初級會員
2010-6-28 23:08#9
都好個冇~係唔係先~重有冇其他正野抽
-
dragonwizard三星高級會員
2010-6-28 23:09#10
我想要呀……
-
piuyung0804一星新手會員
2010-6-28 23:10#11
冇鬼用
:smile_30.gif: :smile_30.gif:
-
200400028二星初級會員
2010-6-28 23:10#12
我好想要呀……:em014:
-
mingming1534四星黃金會員
2010-6-28 23:11#13
有能力就好啦...
唉!加少少野都好丫.........:face_l_17:
-
*流星//四星黃金會員
2010-6-28 23:16#14
遊戲字 有得交易就得la傻仔=.=
-
hippos三星高級會員
2010-6-28 23:17#15
A______A'''橘子生日快樂
我要卡阿`A__________A
-
秋雨~二星初級會員
2010-6-28 23:18#16
= = 難抽又無用 - - 頂 係咁依比張卡黎
-
希裴爾一星新手會員
2010-6-28 23:19#17
好奇是否可以染色=_=
雖然無法交易有D失望 , 不過自用都唔錯!
(但咁樣就無法比分身用...)
-
man527245二星初級會員
2010-6-28 23:20#18
但係都幾好睇~~~
-
天摩@@三星高級會員
2010-6-28 23:21#19
帶左之後成個書生咁xD
-
LSF1517一星新手會員
2010-6-28 23:23#20
想要啊 想要:em014: