SD高達Online

主題列表 登入
八星無敵會員 #1
第一場以為系NU(因為油黑左睇唔出),但第2場都見唔到距出光盾,跟住睇距F5同NU不同
就查下機資料先知系SS機,心諗唔怪得FAZZ  D追彈打唔痛距=.=



[ 本帖最後由 tcs9030 於 10-6-29 09:53 AM 編輯 ]
三星高級會員 #2
宜家港服有幾多隻?
八星無敵會員 #3
原帖由 hu305 於 10-6-29 01:35 AM 發表
宜家港服有幾多隻?

我點會知
四星黃金會員 #4
2隻掛:smilie_:):
五星白金會員 #5
原帖由 hu305 於 10-6-29 01:35 AM 發表
宜家港服有幾多隻?


兩大隻:em012:
二轉會員 #6
3隻呀!係3隻呀!
三星高級會員 #7
4隻.4隻呀....
六星鑽石會員 #8
fazz d 彈 都打佢唔痛@@
咁勁...
八星無敵會員 #9
原帖由 。﹏§由。§✽ 於 10-6-29 07:22 AM 發表


兩大隻:em012:

之前會場包抽,1500個包有3個有SS
版主 #10
原帖由 石獅子 於 10-6-29 10:46 AM 發表
fazz d 彈 都打佢唔痛@@
咁勁...

FAZZ打人根本唔痛:smilie_O_o:
八星無敵會員 #11
原帖由 =.=NEO=.= 於 10-6-29 12:09 PM 發表

FAZZ打人根本唔痛:smilie_O_o:


你試下比我打:smilie_8):
回到最頂傳統版

選擇頁數