-
chantcl一星新手會員
2010-6-30 23:48#1
今日打對戰
-
lo鋒六星鑽石會員
2010-6-30 23:49#2
食囉
唔通拎黎買花生
-
chantcl一星新手會員
2010-6-30 23:50#3
how to use ar ?
-
w550i二轉會員
2010-6-30 23:53#4
係你廚房拎把刀切黎食
話時話,今日有個客同我講佢一箱木瓜買左15蚊-口-
超平
提議樓主買返10箱8箱返屋企慢慢食
-
lo鋒六星鑽石會員
2010-6-30 23:53#5
唔好玩la= =
可以讓機體服食
仲而達到充電的效果
[
本帖最後由 lo鋒 於 10-6-30 11:55 PM 編輯 ]
-
ggxmen三星高級會員
2010-6-30 23:53#6
首先將個木瓜打直
跟住係中間一刀砍落去
再將佢d核整走
食得:cheers:
-
w550i二轉會員
2010-6-30 23:57#7
原帖由 lo鋒 於 10-6-30 11:53 PM 發表 
唔好玩la= =
可以讓機體服食
仲而達到充電的效果
真架!一箱15蚊:cheers:
我剛剛發現可以用黎攻擊人
攻速攻擊同防都會減
超好用
-
楓葉123五星白金會員
2010-7-1 00:09#8
d木瓜用黎俾你終結
-
ericlf2007版主
2010-7-1 02:07#9
可以用黎擺
擺得耐應該會升值:smilie_:10:
-
小波比五星白金會員
2010-7-1 03:55#10
仲可以渣汁黎飲:cheers:
-
雪片XD二星初級會員
2010-7-1 04:03#11
豐胸:smilie_:10:
-
gonkiller四星黃金會員
2010-7-1 04:32#12
用來炒 一轉手就賺幾個開:smilie_8):