SD高達Online
主題列表
登入
cly94219
五星白金會員
2010-7-1 13:29
#1
oc5升oc6用唔用得100%升級??:ro08:
1-5好難界定....到底係等級係1-5果陣先用得,定還是升上1-5先用得...
好立克
三星高級會員
2010-7-1 13:32
#2
應該吾得
好似話正係可以係OC1~5
姐係OC4升OC5 就得
應該 吾知係咪
幻想~軒
二轉會員
2010-7-1 13:34
#3
好似唔得....
cly94219
五星白金會員
2010-7-1 13:38
#4
就冇人試過oc5升oc6用100%升級嗎:cry:
tim001
五星白金會員
2010-7-1 15:14
#5
呢個清楚,不過oc6上ex就一定唔得:D2
神神神X3
二轉會員
2010-7-1 15:44
#6
用下咪知lo:em012:
hcw502
五星白金會員
2010-7-1 21:33
#7
原帖由
tim001
於 10-7-1 03:14 PM 發表
呢個清楚
,不過oc6上ex就一定唔得:D2
清楚又唔講face_l_18: face_l_18:
關你蛋治
二轉會員
2010-7-1 22:15
#8
應該唔得既..............
cly94219
五星白金會員
2010-7-1 23:37
#9
原帖由
神神神X3
於 10-7-1 03:44 PM 發表
用下咪知lo:em012:
人地隻命運e家先oc4,升oc6用得緊係留返升oc6先用啦
回到最頂
傳統版
發表回覆
重新整理
顯示分頁
選擇頁數