SD高達Online

主題列表 登入
八星無敵會員 #1



真正的冇功機:em012:

oh ship

[ 本帖最後由 popoma 於 10-7-24 12:31 PM 編輯 ]
八星無敵會員 #2
Old News :cheers:
八星無敵會員 #3
原帖由 XNateRiverX 於 10-7-20 08:23 PM 發表
Old News :cheers:


是嗎?(普通話):smilie_O_o:
五星白金會員 #4
只想問一句....打人會扣血嗎?:face_l_17:
八星無敵會員 #5
原帖由 popoma 於 10-7-20 08:24 PM 發表


是嗎?(普通話):smilie_O_o:

Djdlifuj gjdopf jkjjks (外星話):smilie_:)3:
二轉會員 #6
風車係靠屈人的>"<....超慢慢咁屈曬你d血...
一星新手會員 #7
有個問題就係你點樣將介面D字轉做日文介面.....可以既比個教學黎
版主 #8
原帖由 sumcat888-03 於 10-7-20 08:27 PM 發表
風車係靠屈人的>"<....超慢慢咁屈曬你d血...


正解左一半

風車係SD唯一可以1武連到10秒既神機    (真係10秒  唔信自己去試)

但以一部S機為例   就算企係度俾佢用10秒屈法   正面狂格部S機5分鐘   都唔一定殺到1機  (扣血量幾乎能夠以納米作單位量度)

原帖由 sumcat888-03 於 10-7-20 08:27 PM 發表
超慢慢咁屈曬你d血...


所以呢句應該改為

等敵機慢慢俾你既隊友狂抽水10秒屈曬血

[ 本帖最後由 ericlf2007 於 10-7-20 08:35 PM 編輯 ]
八星無敵會員 #9
原帖由 XNateRiverX 於 10-7-20 08:27 PM 發表

Djdlifuj gjdopf jkjjks (外星話):smilie_:)3:

你係他嗎?
八星無敵會員 #10
原帖由 ericlf2007 於 10-7-20 08:33 PM 發表


正解左一半

風車係SD唯一可以1武連到10秒既神機    (真係10秒  唔信自己去試)

但以一部S機為例   就算企係度俾佢用10秒屈法   正面狂格部S機5分鐘   都唔一定殺到1機  (扣血量幾乎能夠以納米作單位量度)
...


家下他生存指數係幾多:smilie_:D4:
二轉會員 #11
呢部野冇隊友配合=廢鐵:cry:
八星無敵會員 #12
原帖由 popoma 於 10-7-20 08:34 PM 發表

你係他嗎?




:smilie_:)3:
:smilie_:)3:
等待驗證 #13
兩防技能+over全防
捉人之後比人集火都唔怕...
八星無敵會員 #14
原帖由 lemon518409 於 10-7-20 10:07 PM 發表
兩防技能+over全防
捉人之後比人集火都唔怕...

Who 有兩防技能??:smilie_:D4:
等待驗證 #15
原帖由 XNateRiverX 於 10-7-20 10:08 PM 發表

Who 有兩防技能??:smilie_:D4:

七彩風車
八星無敵會員 #16
原帖由 lemon518409 於 10-7-20 10:21 PM 發表

七彩風車

CU風車?:donno:
等待驗證 #17
原帖由 XNateRiverX 於 10-7-20 10:31 PM 發表

CU風車?:donno:

當然:smilie_8):
五星白金會員 #18
卡住你之後等你慢慢俾人射..慘過俾人秒
五星白金會員 #19
單挑果陣時..............咪死梗
六星鑽石會員 #20
原帖由 XNateRiverX 於 10-7-20 08:57 PM 發表



:smilie_:)3:
:smilie_:)3:

下一頁
回到最頂傳統版

選擇頁數