原帖由 路西法 於 10-12-2 02:07 PM 發表 我都係今日先知,我都好多朋友係魔窟識,而且多數係21f XD
原帖由 稀星@石石 於 10-12-2 06:35 PM 發表 90之後就長期係格區 唔係個度易識人d咩:face_l_12:
原帖由 大袋喇嘛 於 10-12-2 10:15 PM 發表 低lv 一齊玩起果d應該最熟a_a
原帖由 稀星@石石 於 10-12-2 10:24 PM 發表 你地d早期玩家真係好 我中期先玩 個時都已經冇咩人同我升 好耐唔耐先組到人 係到格區先十幾條友一齊打怪咁熱鬧
原帖由 奪寶王 於 10-12-2 02:22 PM 發表 HI 艾斯~~ LONG TIME NO SEE ^^
原帖由 闇之WIN神 於 10-12-2 01:46 PM 發表 呢d咪叫後知後覺lor~face_l_18: face_l_18: 呵呵~ 但係你咁厲害~諗番起好多7年之前既事~ 你咁肯定係03年12月既事既~XDDD
原帖由 掠奪者 於 10-12-10 12:48 AM 發表 真係好懷念以前GE日子LOL!!!
原帖由 稀星@石石 於 10-12-10 02:34 AM 發表 e+有機會俾你回味下 雖然好多玩家都變左要返工好唔得閒face_l_18:
原帖由 掠奪者 於 10-12-10 02:56 PM 發表 我詅好多人要返工 都會抽D時間 或者有時間戈時都會玩下GE! 話晒都係童年GE GAME!
原帖由 o紫雨o 於 10-12-10 04:33 PM 發表 到時可能會有一大堆放工團~一齊去升lv~