Asgard 夢之領域

主題列表 登入
二星初級會員 #1
唔知幾時有得玩呢 ~  好期待呀!!

聽到呢個消息.唸番好多7年前既事:love2:
二轉會員 #2
呢d咪叫後知後覺lor~face_l_18: face_l_18:
呵呵~
但係你咁厲害~諗番起好多7年之前既事~
你咁肯定係03年12月既事既~XDDD
二星初級會員 #3
因為好多身邊朋友,知己, 兄弟都係呢隻game識=D

仲記得識佢地既...就係魔窟 XD
二星初級會員 #4
我都係今日先知,我都好多朋友係魔窟識,而且多數係21f XD
三星高級會員 #5
原帖由 路西法 於 10-12-2 02:07 PM 發表
我都係今日先知,我都好多朋友係魔窟識,而且多數係21f XD


HI 艾斯~~ LONG TIME NO SEE ^^
二轉會員 #6
系啵...以經唔經唔覺7年喇wor...
二星初級會員 #7
魔窟衝50卡等果陣
果段時間最辛苦
四星黃金會員 #8
90之後就長期係格區
唔係個度易識人d咩:face_l_12:
二星初級會員 #9
原帖由 稀星@石石 於 10-12-2 06:35 PM 發表
90之後就長期係格區
唔係個度易識人d咩:face_l_12:


果陣未有格區。。。
要升lv 就要冒生命危險沖上27f 打
或者去妖窟
係門口會見好多墳墓xd
四星黃金會員 #10
原帖由 稀星@石石 於 10-12-2 06:35 PM 發表
90之後就長期係格區
唔係個度易識人d咩:face_l_12:


低lv 一齊玩起果d應該最熟a_a
四星黃金會員 #11
原帖由 大袋喇嘛 於 10-12-2 10:15 PM 發表


低lv 一齊玩起果d應該最熟a_a

你地d早期玩家真係好
我中期先玩 個時都已經冇咩人同我升
好耐唔耐先組到人
係到格區先十幾條友一齊打怪咁熱鬧
二轉會員 #12
原帖由 稀星@石石 於 10-12-2 10:24 PM 發表

你地d早期玩家真係好
我中期先玩 個時都已經冇咩人同我升
好耐唔耐先組到人
係到格區先十幾條友一齊打怪咁熱鬧

因為一開頭d玩家分得好散~而且神領lv咁易升~
真係無咩人會響普通森林區留得耐~一w一"
二星初級會員 #13
原帖由 奪寶王 於 10-12-2 02:22 PM 發表


HI 艾斯~~ LONG TIME NO SEE ^^


係呀好耐無見呀,隻game汁左咁多年,我都就快變老野囉^^"
三星高級會員 #14
原帖由 闇之WIN神 於 10-12-2 01:46 PM 發表
呢d咪叫後知後覺lor~face_l_18: face_l_18:
呵呵~
但係你咁厲害~諗番起好多7年之前既事~
你咁肯定係03年12月既事既~XDDD

捉字失:smilie_/):
二星初級會員 #15
真係好懷念以前GE日子LOL!!!
四星黃金會員 #16
原帖由 掠奪者 於 10-12-10 12:48 AM 發表
真係好懷念以前GE日子LOL!!!

e+有機會俾你回味下
雖然好多玩家都變左要返工好唔得閒face_l_18:
五星白金會員 #17
唉個個諗番易出就爽-..-
二星初級會員 #18
原帖由 稀星@石石 於 10-12-10 02:34 AM 發表

e+有機會俾你回味下
雖然好多玩家都變左要返工好唔得閒face_l_18:

我詅好多人要返工   都會抽D時間   或者有時間戈時都會玩下GE!
話晒都係童年GE  GAME!
五星白金會員 #19
原帖由 掠奪者 於 10-12-10 02:56 PM 發表

我詅好多人要返工   都會抽D時間   或者有時間戈時都會玩下GE!
話晒都係童年GE  GAME!

到時可能會有一大堆放工團~一齊去升lv~
二轉會員 #20
原帖由 o紫雨o 於 10-12-10 04:33 PM 發表

到時可能會有一大堆放工團~一齊去升lv~

放工團+1 ~XD
下一頁
回到最頂傳統版

選擇頁數