SD高達Online

主題列表 登入
三星高級會員 #1
邊隻好D?:smilie_O_o:

命運VS曉..
邊隻好D?

[ 本帖最後由 pkkpkkk 於 11-3-4 05:18 PM 編輯 ]
六星鑽石會員 #2
自認劍神用沙煞比
自認縮神用NU
四星黃金會員 #3
命運同我曉
我選左命運..無他..因為我鍾意命運多過曉..
但係打得多曉覺得曉屈機個命運...
不過通常就係咁..自己有就覺得唔夠勁..人地用就屈機咁~
五星白金會員 #4
原帖由 霖@o@ 於 11-3-4 06:07 PM 發表
命運同我曉
我選左命運..無他..因為我鍾意命運多過曉..
但係打得多曉覺得曉屈機個命運...
不過通常就係咁..自己有就覺得唔夠勁..人地用就屈機咁~

唔係命運係沙沙比:smilie_O_o:
三星高級會員 #5
兩部都合
沙煞比遲D改版後技能改做馬沙專用技..但港服未有咁快更新
NU合定等再出SS NU圖時又可以合:ro09: :ro09:
三星高級會員 #6
咁神高同盟主呢?:smilie_O_o:
邊隻好D?
四星黃金會員 #7
原帖由 wl0250619702 於 11-3-4 06:20 PM 發表

唔係命運係沙沙比:smilie_O_o:

佢下面打命運VS曉..
邊隻好D?

我答依題ja:smilie_/(:
四星黃金會員 #8
原帖由 pkkpkkk 於 11-3-4 06:48 PM 發表
咁神高同盟主呢?:smilie_O_o:
邊隻好D?

如果唔計合SS神既話..感覺盟主好D..爆金後都有槍,埋唔到身都起碼射到人
不過有信心打近戰既合神.比神埋身除左爆大技就係...........其實都好多情況既~
五星白金會員 #9
我鐘意nu多d,但係只係合左沙煞比:smilie_:10:
二星初級會員 #10
原帖由 霖@o@ 於 11-3-4 06:52 PM 發表

如果唔計合SS神既話..感覺盟主好D..爆金後都有槍,埋唔到身都起碼射到人
不過有信心打近戰既合神.比神埋身除左爆大技就係...........其實都好多情況既~

同意:ma1:  , 用神一爆金而敵方拉後果種感覺真係............:ma1:

nu/沙殺比我都有, 不過只專心升沙殺比全攻,而低於30%血時 技2再+插必殺技parts, 浮炮sp可秒full血 A機,所以用盡個技1鐵壁再sp換命幾抵, (不過遲下技1鐵壁應該會改成馬沙專用技)

[ 本帖最後由 路加 於 11-3-4 11:41 PM 編輯 ]
七星元老會員 #11
原帖由 a2334590 於 2011/3/4 17:24 發表
自認劍神用沙煞比
自認縮神用NU

講得好:cheers:
回正題
主角控的用nu
反角控(或馬沙派)的用沙煞比
命運同曉...
如果你是縮神的話請用曉,劍神的話命運適合你
六星鑽石會員 #12
自認camp神用曉
自認猥瑣神用命運
----------------------
自認拳王用神高
自認拖神用尊者
五星白金會員 #13
原帖由 夜叉之舞 於 11-3-4 11:56 PM 發表

講得好:cheers:
回正題
主角控的用nu
反角控(或馬沙派)的用沙煞比
命運同曉...
如果你是縮神的話請用曉,劍神的話命運適合你

在下認為曉的劍更強-.-
雖然只有4刀...
但係佢條氣也太長了._.
長過爆種EX...
加上收刀都唔算太慢:face_l_04:
四星黃金會員 #14
原帖由 woody033052 於 11-3-5 09:48 AM 發表

在下認為曉的劍更強-.-
雖然只有4刀...
但係佢條氣也太長了._.
長過爆種EX...
加上收刀都唔算太慢:face_l_04:

我都覺曉既劍幾勁,不過我自己合左命運既.覺得有閃光掌果時就唔怕曉,煩就煩在自己要換裝.人地唔駛-.-
而且我覺得曉既3武比命運3武實用,子彈上都贏哂@_@
五星白金會員 #15
NU防光
中場
沙比
R後近格前線
MASTER
有槍
中場同近都得

一定要近
命運
回力回力
中場

中場
回到最頂傳統版

選擇頁數