SD高達Online

主題列表 登入
二轉會員 #1
如果sd高達有得轉name就好/^\
四星黃金會員 #2
你想好LA-.-
五星白金會員 #3
原帖由 pkpk4567 於 11-3-6 11:34 AM 發表
你想好LA-.-

韓國好似有
but 香港會出的機率呢....心照呀
二轉會員 #4
正所謂一寸光陰一寸金...
你宜家浪費左我一寸光陰...快回水!!!
二轉會員 #5
大陸同韓都有得轉...

港台..??
六星鑽石會員 #6
做乜咁想改名?你改左個7.7名?:smilie_:D4:
二轉會員 #7
下真架:smilie_:D4:
咁幾$
四星黃金會員 #8
港板應該無咩可能
五星白金會員 #9
原帖由 qcuqcuqcu 於 11-3-6 03:23 PM 發表
下真架:smilie_:D4:
咁幾$

韓國好似係4m g
二轉會員 #10
係lo之前打唔到;中文:em012:
二星初級會員 #11
轉名有好有唔好
唔好既就係昆完人即刻轉名
好既就係 可以 成班改團名
二轉會員 #12
sd點昆人啊:smilie_O_o: ???
五星白金會員 #13
改名..天下大亂囉~~
二轉會員 #14
韓國咪又係咁(d人話)
二轉會員 #15
砍掉重練:ro05:
六星鑽石會員 #16
國服有得打日文.........
三星高級會員 #17
如果可以轉名既話 抄名9就會出現
只要係你個名開頭/尾加隻字
如 [ ]<--速成z日1 [ ]<--空白 [ ]<--速全空白 [ ]<-- 414xx碼 :em012:
五星白金會員 #18
好kai呀你   番屋企啦

:victory:
回到最頂傳統版

選擇頁數