-
qcuqcuqcu二轉會員
2011-3-6 11:22#1
如果sd高達有得轉name就好/^\
-
pkpk4567四星黃金會員
2011-3-6 11:34#2
你想好LA-.-
-
DEREKWONG18五星白金會員
2011-3-6 12:53#3
原帖由 pkpk4567 於 11-3-6 11:34 AM 發表 
你想好LA-.-
韓國好似有
but 香港會出的機率呢....心照呀
-
betaching123二轉會員
2011-3-6 13:01#4
正所謂一寸光陰一寸金...
你宜家浪費左我一寸光陰...快回水!!!
-
woodylo二轉會員
2011-3-6 13:03#5
大陸同韓都有得轉...
港台..??
-
天影♂風°六星鑽石會員
2011-3-6 13:38#6
做乜咁想改名?你改左個7.7名?:smilie_:D4:
-
qcuqcuqcu二轉會員
2011-3-6 15:23#7
下真架:smilie_:D4:
咁幾$
-
jac6426四星黃金會員
2011-3-6 16:16#8
港板應該無咩可能
-
DEREKWONG18五星白金會員
2011-3-6 17:11#9
原帖由 qcuqcuqcu 於 11-3-6 03:23 PM 發表 
下真架:smilie_:D4:
咁幾$
韓國好似係4m g
-
qcuqcuqcu二轉會員
2011-3-6 17:57#10
係lo之前打唔到;中文:em012:
-
BaBiexkITx]]二星初級會員
2011-3-6 18:07#11
轉名有好有唔好
唔好既就係昆完人即刻轉名
好既就係 可以 成班改團名
-
qcuqcuqcu二轉會員
2011-3-6 18:20#12
sd點昆人啊:smilie_O_o: ???
-
20031425五星白金會員
2011-3-6 18:55#13
改名..天下大亂囉~~
-
qcuqcuqcu二轉會員
2011-3-6 19:26#14
韓國咪又係咁(d人話)
-
肥銘二轉會員
2011-3-6 21:05#15
砍掉重練:ro05:
-
a2334590六星鑽石會員
2011-3-6 21:20#16
國服有得打日文.........
-
hgc081413三星高級會員
2011-3-6 23:23#17
如果可以轉名既話 抄名9就會出現
只要係你個名開頭/尾加隻字
如 [ ]<--速成z日1 [ ]<--空白 [ ]<--速全空白 [ ]<-- 414xx碼 :em012:
-
00899678五星白金會員
2011-3-7 00:04#18
好kai呀你 番屋企啦
:victory: