-
xhidex八星無敵會員
2011-4-11 14:34#1
有一日同條女出街,見到一個好耐冇見既小學同學.果同學改變左好多,靚仔左.我之後就同果個同學交換電話號碼,係條女面前.
過兩日,條女對我好冷淡,唔多同我講野,例如唔同我sms,傾電話,小左出街
大約過左一星期,我同朋友出街,見到條女同小學同學拖住手出街.
我好傷心 :unlove:
唔知點算好:ro00:
請各位brother 求救
-
hoyin2234版主
2011-4-11 18:41#2
她做初一 你做十五
一次不忠 百次不用
-
死_豪六星鑽石會員
2011-4-11 19:55#3
樓上講得好~~~支持
-
soldat24四星黃金會員
2011-4-11 22:10#4
你條女見到你個同學就春心動就姐係一早對你係水泡啦
-
白鬼二星初級會員
2011-4-12 13:13#5
原帖由 死_豪 於 11-4-11 07:55 PM 發表 
樓上講得好~~~支持
冇錯....一定要講清楚...唔好令到自己後悔
-
銀河戰國六星鑽石會員
2011-4-12 15:21#6
你條女有咩衰野放晒上網啦
-
1234er四星黃金會員
2011-4-12 21:00#7
原帖由 hoyin2234 於 11-4-11 06:41 PM 發表 
她做初一 你做十五
一次不忠 百次不用
字都打錯都學人教人face_l_18:
-
itsui002k二星初級會員
2011-4-12 21:31#8
樓上唔好教壞人吧
教主有幾樣野可以做:
試探一下 你女朋友 同個位小學同學 咩關係 (最好方法)
直接問佢 (好大機會分手)
直接分手 ( 佢地可能冇野的)
如果你確定左 你女友同果位同學 真係有野既話
最好就分手 因為你女朋友 今次對你不忠 難保下次唔會
除非佢好有誠心去悔改
如果佢地只係朋友 較為親匿個種
你可以試下同你女朋友講 你會比較介意e方面既野
如果你一個唔覺意 講得唔好 就會罵成分手 收埸:smilie_:P2:
[ 本帖最後由 itsui002k 於 11-4-12 09:32 PM 編輯 ]