戀愛疑難雜症

主題列表 登入
八星無敵會員 #1
有一日同條女出街,見到一個好耐冇見既小學同學.果同學改變左好多,靚仔左.我之後就同果個同學交換電話號碼,係條女面前.
過兩日,條女對我好冷淡,唔多同我講野,例如唔同我sms,傾電話,小左出街
大約過左一星期,我同朋友出街,見到條女同小學同學拖住手出街.
我好傷心 :unlove:
唔知點算好:ro00:
請各位brother 求救
版主 #2


六星鑽石會員 #3
樓上講得好~~~支持
四星黃金會員 #4
你條女見到你個同學就春心動就姐係一早對你係水泡啦
二星初級會員 #5
原帖由 死_豪 於 11-4-11 07:55 PM 發表
樓上講得好~~~支持

冇錯....一定要講清楚...唔好令到自己後悔
六星鑽石會員 #6
你條女有咩衰野放晒上網啦
四星黃金會員 #7
原帖由 hoyin2234 於 11-4-11 06:41 PM 發表
她做初一 你做十五

一次不忠 百次不用


字都打錯都學人教人face_l_18:
二星初級會員 #8
樓上唔好教壞人吧

教主有幾樣野可以做:

試探一下 你女朋友 同個位小學同學 咩關係 (最好方法)

直接問佢 (好大機會分手)

直接分手 ( 佢地可能冇野的)

如果你確定左 你女友同果位同學 真係有野既話

最好就分手 因為你女朋友 今次對你不忠 難保下次唔會

除非佢好有誠心去悔改

如果佢地只係朋友 較為親匿個種

你可以試下同你女朋友講 你會比較介意e方面既野

如果你一個唔覺意 講得唔好 就會罵成分手 收埸:smilie_:P2:

[ 本帖最後由 itsui002k 於 11-4-12 09:32 PM 編輯 ]
回到最頂傳統版

選擇頁數