Asgard 夢之領域

主題列表 登入
二轉會員 #1
我地會吊係因為我地想玩!!!
要玩就唔好吊,唔玩就走人!!!
正因為我地想玩所以先吊!!唔玩我駛吊,個版我都唔黎啦!

吊完就唔玩!!!
係因為佢破壞左我地對呢隻GAME的期望!!

邊隻GAME可以勁到連翻譯都更多問題!!(史上第一)
又唔內部測試!重要花更多時間!!博吊?

唔係我地唔比時間GC!!
我地第一志願係玩得開心,唔係吊佢!!
我地係人需要發洩對GC不滿!
封測之後係永久公測!!永遠測試!!我地只能在測試其間吊!
係2000FUN吊冇用!!?你當2000FUN流呀?
呢個係遊戲界香港絕對有影響力論壇之一!!
GC唔派官方人員上黎睇!!
一係睇唔起2000FUN!
一係唔關心玩家意見!!絕對抵吊!!
點解你地可以吊我地,我地唔吊得GC!?
呢度唔係你屋企,唔係你話點就點!!
睇唔順眼,唔好入POST LOR!!

重留低的,想GC改好的,我地齊齊吊!!
順手增加人量@_@等神領上黎封測第一
二星初級會員 #2
舉手:loveliness: 內容含義100%支持
可惜...此post太多助語詞
五星白金會員 #3
支持支持!!
不過 樓主會唔會 吊太多啊  
你累了 ~
三星高級會員 #4
我屌佢唔開d ac 比一班想玩既玩家參與
二星初級會員 #5
$<--------巳經令到質素下降
三星高級會員 #6
GC低吊~~~~~~~~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
四星黃金會員 #7
原帖由 cheung189 於 11-5-1 01:28 AM 發表
又唔內部測試!重要花更多時間!!博吊?

封測之後係永久公測!!永遠測試!!我地只能在測試其間吊!


已笑:ro09:

其實也認同:handshake:
二星初級會員 #8
太多吊 睇到暈暈地:band:
一星新手會員 #9
喪吊男!
支持你!:victory:
四星黃金會員 #10
100%支持
最垃圾係個技能樹
三星高級會員 #11
吊得好...吊得有道理..支持你..
二轉會員 #12
食得肉譯成初級勇士

我玩咁多年online game都未見過咁既翻譯

操你媽gc
五星白金會員 #13
你一時一樣想點!?
http://www3.2000fun.com/bbs/view ... age%3D1#pid75017047
回到最頂傳統版

選擇頁數