-
cheung189二轉會員
2011-5-1 01:28#1
我地會吊係因為我地想玩!!!
要玩就唔好吊,唔玩就走人!!!
正因為我地想玩所以先吊!!唔玩我駛吊,個版我都唔黎啦!
吊完就唔玩!!!
係因為佢破壞左我地對呢隻GAME的期望!!
邊隻GAME可以勁到連翻譯都更多問題!!(史上第一)
又唔內部測試!重要花更多時間!!博吊?
唔係我地唔比時間GC!!
我地第一志願係玩得開心,唔係吊佢!!
我地係人需要發洩對GC不滿!
封測之後係永久公測!!永遠測試!!我地只能在測試其間吊!
係2000FUN吊冇用!!?你當2000FUN流呀?
呢個係遊戲界香港絕對有影響力論壇之一!!
GC唔派官方人員上黎睇!!
一係睇唔起2000FUN!
一係唔關心玩家意見!!絕對抵吊!!
點解你地可以吊我地,我地唔吊得GC!?
呢度唔係你屋企,唔係你話點就點!!
睇唔順眼,唔好入POST LOR!!
重留低的,想GC改好的,我地齊齊吊!!
順手增加人量@_@等神領上黎封測第一
-
雅Fai二星初級會員
2011-5-1 01:34#2
舉手:loveliness: 內容含義100%支持
可惜...此post太多助語詞
-
死神BleachII五星白金會員
2011-5-1 01:50#3
支持支持!!
不過 樓主會唔會 吊太多啊
你累了 ~
-
Kei=)三星高級會員
2011-5-1 02:24#4
我屌佢唔開d ac 比一班想玩既玩家參與
-
雅Fai二星初級會員
2011-5-1 02:28#5
$<--------巳經令到質素下降
-
marso三星高級會員
2011-5-1 14:11#6
GC低吊~~~~~~~~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
shingcheung四星黃金會員
2011-5-1 15:52#7
原帖由 cheung189 於 11-5-1 01:28 AM 發表 
又唔內部測試!重要花更多時間!!博吊?
封測之後係永久公測!!永遠測試!!我地只能在測試其間吊!
已笑:ro09:
其實也認同:handshake:
-
M兄二星初級會員
2011-5-1 23:27#8
太多吊 睇到暈暈地:band:
-
棗ζ千夜一星新手會員
2011-5-1 23:33#9
喪吊男!
支持你!:victory:
-
Rex.Chuen四星黃金會員
2011-5-2 02:23#10
100%支持
最垃圾係個技能樹
-
迪一_一三星高級會員
2011-5-2 17:18#11
吊得好...吊得有道理..支持你..
-
RX二轉會員
2011-5-2 17:22#12
食得肉譯成初級勇士
我玩咁多年online game都未見過咁既翻譯
操你媽gc
-
秋凌五星白金會員
2011-5-3 10:26#13