-
cheung1336三星高級會員
2011-6-23 20:30#21
同佢地講多都晒鳩氣啊!!~ kz咁勁 咪去1.6玩囉
睇下佢地去到1.6 敢唔敢話自己勁@@
條友仲要俾人上左facebook起埋底 仲有開掛証據
笑鳥and臭鳥@@
-
zxc747719103三星高級會員
2011-6-23 21:50#22
原帖由 猿猴王 於 11-6-23 02:09 PM 發表 
你唔好怪我
你知唔知我見到你e兩句說話覺得好嬲
好人唔係問題,但係佢比乜野逼要用掛?
你唔好同我講佢覺得e家cso咁多掛,佢都要用掛以毒攻毒呀??
自己錯就唔該唔好咁多籍口
用掛都算啦,我未嘗唔係未見過?
但係 ...
咁就佢地唔啱:face_l_17:
-
HolyCrY三星高級會員
2011-6-23 22:48#23
7.7紅蝴蝶,一般扮pro LOL
-
commander2620版主
2011-6-23 22:54#24
-
現袋人二星初級會員
2011-6-24 00:37#25
最憎d 高lv人用掛扮神手
-
Kin520y0u二星初級會員
2011-6-24 07:31#26
你另外果個帖入面果段片最尾326笑到呢;屍唔開血性,個人行到勁近隻屍度用銀刀砍都唔殺左佢:ro00:
好假囉條片;
-
a22534959一星新手會員
2011-6-29 21:00#27
小學雞輸唔起玩跑online啦