CS Online

主題列表 登入
三星高級會員 #21
同佢地講多都晒鳩氣啊!!~ kz咁勁 咪去1.6玩囉
睇下佢地去到1.6 敢唔敢話自己勁@@
條友仲要俾人上左facebook起埋底 仲有開掛証據
笑鳥and臭鳥@@
三星高級會員 #22
原帖由 猿猴王 於 11-6-23 02:09 PM 發表

你唔好怪我
你知唔知我見到你e兩句說話覺得好嬲
好人唔係問題,但係佢比乜野逼要用掛?
你唔好同我講佢覺得e家cso咁多掛,佢都要用掛以毒攻毒呀??
自己錯就唔該唔好咁多籍口
用掛都算啦,我未嘗唔係未見過?
但係 ...

咁就佢地唔啱:face_l_17:
三星高級會員 #23
7.7紅蝴蝶,一般扮pro LOL
版主 #24
原帖由 猿猴王 於 23-6-2011 00:17 發表
以下內容是我幫某用戶在某論壇的post轉過來的
希望版主唔好del我e個post,我要比更多人知道紅蝴蝶既臭史
唔知發生咩事就睇番我個舊post
http://www.2000fun.com/bbs/viewt ... 4748&highlight=

以下 ...


有影片睇實比good:smilie_:10:
二星初級會員 #25
最憎d 高lv人用掛扮神手
二星初級會員 #26
你另外果個帖入面果段片最尾326笑到呢;屍唔開血性,個人行到勁近隻屍度用銀刀砍都唔殺左佢:ro00:
好假囉條片;
一星新手會員 #27
小學雞輸唔起玩跑online啦
上一頁
回到最頂傳統版

選擇頁數