吞食天地2‧究極版
主題列表
登入
cheuktom2s22
三星高級會員
2011-7-20 21:40
#41
原帖由
勁抽
於 11-7-19 05:39 PM 發表
我有讀寫障礙.你又識睇.你姐係有睇寫障礙啦..on9仔:em014:
咦!勁抽猛將你唔係收左皮la咩 又開多隻ac出黎嘈??
勁抽
論壇乞丐
2011-7-20 23:57
#42
梗係.特登開隻新野黎吊你.高興嘛?睇寫障礙..on9仔:smilie_:10: :smilie_:10:
yo77777
二星初級會員
2011-7-21 11:24
#43
推 等人知佢d衰野
勁抽
論壇乞丐
2011-7-21 13:34
#44
佢d昂9野,全2000Fun都知.只係d人5夠膽吊佢之嘛,拿依我地4個黎收你啦孔明靈.格屎,
:victory: :em014:
上一頁
回到最頂
傳統版
發表回覆
重新整理
顯示分頁
選擇頁數