CS Online

主題列表 登入
二轉會員 #1
最近玩番cso  down完第一場玩下 突然有個人話要踢人 我估個彈槍雷比亞應該都係外掛定咩 我f3左~
原來...:loveliness:



我考慮緊del唔del個game好:em012:
版主 #2
你心情好的會保留這隻game。:smilie_:10:
二轉會員 #3
暑假時心情好的很:ro01:
二星初級會員 #4
唔玩比個ac我 = =
三星高級會員 #5
碰到用外掛有時真的很激氣...
二轉會員 #6
原帖由 GameletFBI5678 於 11-7-31 12:50 發表
碰到用外掛有時真的很激氣...


其實你可能5明
呢張圖係有人用彈槍既雷比亞 彈走曬人d搶 結果比人踢左:em012:
回到最頂傳統版

選擇頁數