CS Online
主題列表
登入
elsonpoon
二轉會員
2011-7-31 01:29
#1
最近玩番cso down完第一場玩下 突然有個人話要踢人 我估個彈槍雷比亞應該都係外掛定咩 我f3左~
原來...:loveliness:
我考慮緊del唔del個game好:em012:
雪子秀
版主
2011-7-31 10:25
#2
你心情好的會保留這隻game。:smilie_:10:
elsonpoon
二轉會員
2011-7-31 12:00
#3
暑假時心情好的很:ro01:
藍色雨天
二星初級會員
2011-7-31 12:46
#4
唔玩比個ac我 = =
GameletFBI5678
三星高級會員
2011-7-31 12:50
#5
碰到用外掛有時真的很激氣...
elsonpoon
二轉會員
2011-7-31 13:08
#6
原帖由
GameletFBI5678
於 11-7-31 12:50 發表
碰到用外掛有時真的很激氣...
其實你可能5明
呢張圖係有人用彈槍既雷比亞 彈走曬人d搶 結果比人踢左:em012:
回到最頂
傳統版
發表回覆
重新整理
顯示分頁
選擇頁數