Web恋姫†夢想

主題列表 登入
五星白金會員 #1
有咩地方多D經阿=_=?
打小城打極都係得100經左右/.. 升得超慢=_="
三星高級會員 #2
打小城仲唔夠多..
二星初級會員 #3
100經都話少...我附近d小城比我打到爛晒....有時得2,30經
二星初級會員 #4
100經對我黎講都多啦
仲唔夠多去買呀黑骨個50%加經囉
四星黃金會員 #5
本帖最後由 血色`幻想 於 11-12-9 09:05 PM 編輯

頂你``我岩岩拎2640戰力打小城`點知佢2700戰力`殺晒我D近衛兵
五星白金會員 #6
血色`幻想 發表於 11-12-9 09:05 PM
頂你``我岩岩拎2640戰力打小城`點知佢2700戰力`殺晒我D近衛兵

所以我幾時都係8000攻勢上
四星黃金會員 #7
回復 黑格黑斯 的帖子

我要叛國殺左你!!!
二星初級會員 #8
8000攻.....我谷到頂都係4千..
五星白金會員 #9
血色`幻想 發表於 11-12-9 09:14 PM
回復 黑格黑斯 的帖子

我要叛國殺左你!!!

A_A A_A A_A
加字加字
我就泥8品LA >@<
四星黃金會員 #10
有火弓要做到8000攻好簡單
四星黃金會員 #11
回復 黑格黑斯 的帖子

我就泥7品(講笑
五星白金會員 #12
血色`幻想 發表於 11-12-9 09:24 PM
回復 黑格黑斯 的帖子

我就泥7品(講笑

8000攻唔洗用到火弓..
普弓都得啦=.=
四星黃金會員 #13
回復 黑格黑斯 的帖子

你引用引錯左:ro04:
二星初級會員 #14
小弟9品= =差1半先8品...
話說你地咩國?我係蜀,睇落好似蜀國最多死人....
五星白金會員 #15
血色`幻想 發表於 11-12-9 09:37 PM
回復 黑格黑斯 的帖子

你引用引錯左

一樣=_=  咪又係你=.=
四星黃金會員 #16
回復 黑格黑斯 的帖子

講多D野呃分嘛
五星白金會員 #17
血色`幻想 發表於 11-12-9 09:45 PM
回復 黑格黑斯 的帖子

講多D野呃分嘛

OKOK 唔好呃分啦 好狗阿><  (吐糟:你都在阿!
四星黃金會員 #18
呃分才是王道
五星白金會員 #19
話說個SER 真唔係唔多好  真係LAG一LAG 曬左幾千土泥做任而係無計到ZZZZ
一星新手會員 #20
下-.-我平時打小城一係245經 一係200經  一係4經=/=未打過有100經
下一頁
回到最頂傳統版

選擇頁數