-
88麟88三星高級會員
2012-4-5 12:33#1
E家係唔係入唔到GAME?我一入就連線中斷,需要重登?
-
88麟88三星高級會員
2012-4-5 12:51#2
請回!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
名少五星白金會員
2012-4-5 12:57#3
我都係~唔知咩事:cry:
-
88麟88三星高級會員
2012-4-5 13:04#4
重有無人係咁?
-
aycfann1312五星白金會員
2012-4-5 13:06#5
我冇呢個問題 更新完就玩得
-
karta34962三星高級會員
2012-4-5 13:10#6
我前日巳經係咁:smilie_:(:
-
88麟88三星高級會員
2012-4-5 13:13#7
karta34962 發表於 12-4-5 01:10 PM
我前日巳經係咁
姐係你到E家都未玩得?