-
edmund11二星初級會員
2012-5-7 01:20#1
有無人一開隻GAME 就彈Internet Open failed...咩SERVER 都見唔到...入唔拿到GAME 求救!!!
-
小強BB二星初級會員
2012-6-11 15:39#2
推一推先 衣家好多人現況就是這樣.......
-
panda1991一星新手會員
2012-6-12 13:56#3
it simple,
in windows start menu-> run -> type cmd -> ipconfig/release -> ipconfig/renew