-
貓零三星高級會員
2012-6-7 21:02#21
誇張到 官網拎果個 我等左3段時間都拎唔到-.-
-
gammy三星高級會員
2012-6-7 22:20#22
沒得罹tim放工時間又唔岩:smilie_:(:
-
─═★冷雨四星黃金會員
2012-6-7 22:20#23
點解去到呢到冇野俾我dl既?
-
×咖啡..◇貓!版主
2012-6-7 22:51#24
─═★冷雨 發表於 12-6-7 10:20 PM
點解去到呢到冇野俾我dl既?
因為主程式未出=O
7日後先開始封測 我諗過幾日應該有的了
-
redwing88八星無敵會員
2012-6-8 12:31#25
貓零 發表於 12-6-7 09:02 PM
誇張到 官網拎果個 我等左3段時間都拎唔到-.-
咁就唔好錯過今日加派既機會啦,快快手拎返個啦
-
azxa二星初級會員
2012-6-8 14:47#26
拿到了@@
官網的好難搶
-
貓零三星高級會員
2012-6-8 16:43#27
我都拿到了 好彩入黎睇一睇
如果唔係都唔知加派
-
redwing88八星無敵會員
2012-6-8 16:45#28
貓零 發表於 12-6-8 04:43 PM
我都拿到了 好彩入黎睇一睇
如果唔係都唔知加派
開左帖說明再加派都見唔到就祗打了
-
貓零三星高級會員
2012-6-8 16:48#29
本帖最後由 貓零 於 12-6-8 04:51 PM 編輯
睇番樓上 明白咩野回事了
-
jackyliabc一星新手會員
2012-6-8 16:53#30
正呀{:1_1:}
-
『捷』三星高級會員
2012-6-8 18:14#31
{:1_1:}輕鬆入手,唔洗爭,好采有入2000fun
-
FISHdi一星新手會員
2012-6-8 18:28#32
好期待!!等左好耐喇><!
-
ryan05456一星新手會員
2012-6-8 19:26#33
開左LU ^^^^^
-
redoxon01一星新手會員
2012-6-8 20:34#34
...................................................
-
ryancwy一星新手會員
2012-6-8 21:25#35
7:01 都未到 冇哂
-
wilson141726一星新手會員
2012-6-8 22:01#36
要有幾多分先比羅??
-
wilson141726一星新手會員
2012-6-8 22:06#37
樂古比果個係用唔到
-
carbass一星新手會員
2012-6-8 22:46#38
方便過去官網呀...正
-
kenchunpp一星新手會員
2012-6-9 00:31#39
搶啊!!!我都已經搶不到了的說
-
s_a_v_i_o_u_r_七星元老會員
2012-6-9 00:56#40
黑豆ac囉:em012: