-
jackylam67四星黃金會員
2012-6-19 18:49#1
你地入唔入到? 佢話無法獲得服務
-
YASHINOYA二星初級會員
2012-6-19 18:51#2
係 , 仲要10粒維咁耐= =......
-
白龍阿昇三星高級會員
2012-6-19 18:56#3
維修10小時@0@!!
-
闇影VIP會員
2012-6-19 19:05#4
逢星期二都維護 只係早左2個鐘
-
﹡WinG`二星初級會員
2012-6-19 19:10#5
今日好似大更新@@
-
aries2000j二星初級會員
2012-6-19 21:13#6
希望1點左右會提早開啦 ^^“
-
yipkeiheep二星初級會員
2012-6-19 21:18#7
訓啦 ....頭
-
Lapanda二星初級會員
2012-6-19 21:22#8
夜晚維護:mad: 可惡的時差
-
nicholas403二星初級會員
2012-6-19 21:26#9
10個鐘.......
-
andynks二星初級會員
2012-6-19 22:15#10
10個鐘係4點先玩到呀= =
-
jack_ddo三星高級會員
2012-6-19 22:23#11
也好,休息也是很重要的~