-
只沖與防二星初級會員
2012-8-7 20:25#21
回覆 東甩神 的帖子
哦...e家入度game味-.-?
-
s782551321二星初級會員
2012-8-7 20:28#22
有冇人試過重DOWN
-
最憎食屎狗二轉會員
2012-8-7 20:30#23
s782551321 發表於 12-8-7 08:28 PM
有冇人試過重DOWN
我試過
-
東甩神三星高級會員
2012-8-7 20:32#24
只沖與防 發表於 12-8-7 08:25 PM
回覆 東甩神 的帖子
哦...e家入度game味-.-?
2%最多,跟住失敗
-
s782551321二星初級會員
2012-8-7 20:33#25
最憎食屎狗 發表於 12-8-7 08:30 PM
我試過
我試下成個DEL柒左個 再DOWN過
-
賣冰裝五星白金會員
2012-8-7 21:05#26
最憎食屎狗 發表於 12-8-7 07:49 PM
上到?
仲更新緊的表示