-
kenken911三星高級會員
2013-3-8 04:35#1
唔係pvp ser果個 個名已經唔記得
pvp ser果個好似叫侯補情人..想搵返之前有玩過既朋友
另外有無人玩緊童話:~:
-
fk951753三星高級會員
2013-3-18 20:12#2
我都想pvp@@好玩?
-
惡魔遊戲五星白金會員
2013-3-18 20:13#3
PVP 應該冇咩人
-
*~鋒~*四星黃金會員
2013-3-18 20:14#4
泥緊係咪會開PVP???
-
yippw1025三星高級會員
2013-3-18 20:14#5
惡魔遊戲 發表於 13-3-18 08:13 PM 
PVP 應該冇咩人
嗯 PVP早期好像沒意義的
-
chicken._.三星高級會員
2013-3-18 20:14#6
pvp冇咩人 加:ro00:
-
kennethkuo二星初級會員
2013-3-18 20:14#7
之前PVP我記得好似係一個分流黎......
-
garyng0914二星初級會員
2013-3-18 20:15#8
我冇玩過,,好想玩
-
樂淚四星黃金會員
2013-3-18 20:16#9
有呀我C玩過~~玩左幾日咁~啦~
-
ivan01329四星黃金會員
2013-3-18 20:16#10
唔係得戰場咩.....新開左個pvp ser- -
-
惡魔遊戲五星白金會員
2013-3-18 20:17#11
GC多開左個PVP
-
wwc031061二星初級會員
2013-3-18 20:18#12
pvp 咁小人:ro08:
-
dklo五星白金會員
2013-3-18 20:18#13
無玩過-w-~~:mad:
-
沒落公主五星白金會員
2013-3-18 20:20#14
最早期 PVP 係SER
後期合左SER變 PVP分流
-------------
尋 小妖..失明.魔理.等果D玩PVP SER GE人
你地會唔會玩番...
-
chch1313五星白金會員
2013-3-18 20:20#15
好多人都唔會入PVP
-
white_silver五星白金會員
2013-3-18 20:20#16
PVP我都玩過- -不過真係好難玩
-
沒落公主五星白金會員
2013-3-18 20:26#17
果時...其實人地...連百鳳都打唔到..難搵補/騎....
我地分配好晒職黎玩 所以先生存到........
=_=初初會戰....打晒堆石就快WIN....反而好低分...(5個70對 好多60以下).
後其無再玩....個SER會戰變番洗石黎拎裝...
-
路易斯19世二星初級會員
2013-3-18 20:33#18
認真 真係冇咩人會玩
-
*~鋒~*四星黃金會員
2013-3-18 20:35#19
但係如果係PVP既話可以打死D外掛玩家
-
lok1432三星高級會員
2013-3-18 20:35#20
未玩過 所以想玩呀!!