-
sosxoxzoz三星高級會員
2013-3-27 21:02#1
見好多人都唔知精靈小島點入
你做完精靈小島之後都仲未入到既話
要去接任果隻野到將個小島改名先入到
-
o0ariel0o二星初級會員
2013-3-27 21:10#2
同埋要確保隻黑精唔比怪打死先完到個任
-
qweqweqq三星高級會員
2013-3-27 21:11#3
我都唔識入
-
sosxoxzoz三星高級會員
2013-3-27 21:11#4
o0ariel0o 發表於 13-3-27 09:10 PM 
同埋要確保隻黑精唔比怪打死先完到個任
冇錯
我新手果陣隻野成日唔見左以為bug
放棄左3次任務先知隻野比紅怪打死左
-
ooooaa三星高級會員
2013-3-27 21:11#5
點樣入???
-
appapp二星初級會員
2013-3-27 21:11#6
-
殺之森仔五星白金會員
2013-3-27 21:12#7
30LV都未解尼個任..
-
loklok112三星高級會員
2013-3-27 21:12#8
唔該晒2樓
-
ooooaa三星高級會員
2013-3-27 21:12#9
中未牙我
-
loklok112三星高級會員
2013-3-27 21:13#10
唔係幾知道
-
hin456258五星白金會員
2013-3-27 21:13#11
殺之森仔 發表於 13-3-27 09:12 PM 
30LV都未解尼個任..
精靈小島有好多正野架
-
lkkcson007三星高級會員
2013-3-27 21:13#12
我未解個任 永遠都入唔到去XD
-
appapp二星初級會員
2013-3-27 21:13#13
中左買野升
-
ooooaa三星高級會員
2013-3-27 21:13#14
唉 快投降
-
yee0306二星初級會員
2013-3-27 21:13#15
入面有咩正野?
-
loklok112三星高級會員
2013-3-27 21:14#16
100點 COME!!
-
殺之森仔五星白金會員
2013-3-27 21:14#17
hin456258 發表於 13-3-27 09:13 PM 
精靈小島有好多正野架
我諗住40LV先解..
-
appapp二星初級會員
2013-3-27 21:15#18
一日一次就OK