夢之歷險

主題列表 登入
四星黃金會員 #1
一天一天的過去~
夢之歷險陪伴了我長大:ro03:
日子的消逝,網友,朋友也一個一個的離開
還記得那初初新手的我
遊戲開頭初 非常多人 也很多新手組隊一起升級!
也沒有人發現死亡之地這地方
每張地圖的街上都有很多很多的人在組隊打怪物/時空之石
也產生了很多感情和友情&人情味
但日子一天一天的流走,已到今天
這遊戲再沒有人情味了,也沒有友情
很多很多的人,都會予頭向著
也因為錢而欺騙了朋友的感情。
很多人開始已經對這個遊戲害怕:ro03:
續漸續漸的一個個離開了這恐怖的遊戲裡
這遊戲也一天一天的減小了人流

[附送幾張搵返黎既圖]

舊一村

舊北部平原門口(好多人掛商店的地方)

舊西部礦山(以前好多人都係16-24呢個LV數)一齊組隊升LV
六星鑽石會員 #2
收皮啦你 :redface:
四星黃金會員 #3
小笙 發表於 15-7-15 01:32 AM
收皮啦你

屌你老母比我發泄下!!!:smilie_:D4:
三星高級會員 #4
其實好多game都變左係咁
不過都係心態問題
始終大家現實活係一個充滿競爭既社會入面:3
四星黃金會員 #5
死亡淍澪 發表於 15-7-15 01:39 AM
其實好多game都變左係咁
不過都係心態問題
始終大家現實活係一個充滿競爭既社會入面:3 ...

有錢就是任性
三星高級會員 #6
收皮啦你
入月之村做人隻狗啦:ro06:
二星初級會員 #7
以前女弓個ICON好索
四星黃金會員 #8
醉曖金毛 發表於 15-7-15 09:35 AM
收皮啦你
入月之村做人隻狗啦

打機打上腦你真系
二星初級會員 #9
我都覺得岩岩出,2轉-4轉icon 型過依加好多,任何一隻職都係
以前條村,好懷念
六星鑽石會員 #10
個個PO都一樣樣咁濟:donno:
四星黃金會員 #11
傻瓜心~ 發表於 15-7-15 06:44 PM
我都覺得岩岩出,2轉-4轉icon 型過依加好多,任何一隻職都係
以前條村,好懷念 ...

艾美聖誕老人乜都有:smilie_:D4:
二星初級會員 #12
你唔悶我都悶啦
又係呢d post
二星初級會員 #13
年經:love:
三星高級會員 #14
日經:smilie_:(:
四星黃金會員 #15
佛心經:smilie_:D4:
六星鑽石會員 #16
岩岩先留意到隻蛋 係自已改名 定真係叫妖精-.-""?
二轉會員 #17
月經帖:smilie_:D4:
六星鑽石會員 #18
只記得以前個豆場日日都好多人
開女神升JOB既日子...:smilie_:D:
五星白金會員 #19
最開心既係用火戰技 整走人地d龜:smilie_:D:
三星高級會員 #20
挽得耐一定唔好似岩岩公測咁 個個打怪架啦
下一頁
回到最頂傳統版

選擇頁數