《灣岸》車種區

主題列表 登入
二星初級會員 #1381
7仔起步真係快JO....同E8,,9 有得比丫!!
而且好似硬JO好多,,,有冇人覺得?
三星高級會員 #1382
原帖由 on1001 於 2008-12-27 10:18 PM 發表
7仔起步真係快JO....同E8,,9 有得比丫!!
而且好似硬JO好多,,,有冇人覺得?

今日LUNCH見你係新之打未覺LO:em012:
二星初級會員 #1383
原帖由 呀JEFF 於 2008-12-27 10:25 PM 發表

今日LUNCH見你係新之打未覺LO:em012:

-V-  今次係第一次玩名古屋....D灣好似唔多好轉....
佢地又係咁CHOOSE 名古屋.......=[
三星高級會員 #1384
原帖由 on1001 於 2008-12-27 10:18 PM 發表
7仔起步真係快JO....同E8,,9 有得比丫!!
而且好似硬JO好多,,,有冇人覺得?




有@@
三星高級會員 #1385
原帖由 on1001 於 2008-12-27 10:47 PM 發表

-V-  今次係第一次玩名古屋....D灣好似唔多好轉....
佢地又係咁CHOOSE 名古屋.......=[




我覺得7仔仲好用過8代@@
二星初級會員 #1386
原帖由 肥仔032 於 2008-12-27 10:48 PM 發表




有@@

FD3S 強勢回歸
二星初級會員 #1387
原帖由 肥仔032 於 2008-12-27 10:49 PM 發表




我覺得7仔仲好用過8代@@

但ONLY係起步....*
之後好似平時咁...
唔知係咪今日淨係玩名古屋....
三星高級會員 #1388
我想問下用rs軡係咪會起步會快d. ."
二星初級會員 #1389
原帖由 肥仔032 於 2008-12-27 10:58 PM 發表
我想問下用rs軡係咪會起步會快d. ."

我用3爪...起步真係快...但唔好用/...=[
三星高級會員 #1390
原帖由 on1001 於 2008-12-27 11:02 PM 發表

我用3爪...起步真係快...但唔好用/...=[



有時得個快字係冇用. ."林到仆街. ."
三星高級會員 #1391
原帖由 on1001 於 2008-12-27 11:02 PM 發表

我用3爪...起步真係快...但唔好用/...=[




原包幾好用@@加隻rs
二星初級會員 #1392
原包OVO!!
而家開JO個頭燈...好樣衰..
三星高級會員 #1393
7仔硬左~咁咪唔駛怕囉=]
我不嬲都係用豆腐setting黎做低人o既A_A....
hehe~~~不過其實我一百星都冇=]
二星初級會員 #1394
原帖由 阿布達 於 2008-12-27 11:47 PM 發表
7仔硬左~咁咪唔駛怕囉=]
我不嬲都係用豆腐setting黎做低人o既A_A....
hehe~~~不過其實我一百星都冇=]

7仔C包正丫.......=]
三星高級會員 #1395
原帖由 on1001 於 2008-12-27 11:50 PM 發表

7仔C包正丫.......=]



如果我用c包一定用ma 3d翼先得 .."

搞到我唔知用咩軡好. ."
二星初級會員 #1396
原帖由 肥仔032 於 2008-12-28 12:14 AM 發表



如果我用c包一定用ma 3d翼先得 .."

搞到我唔知用咩軡好. ."

我都係咁丫xd
封灣心一流,,,+上而家起步快....正丫!!

鈴試gtm  xd
三星高級會員 #1397
原帖由 on1001 於 2008-12-28 12:16 AM 發表

我都係咁丫xd
封灣心一流,,,+上而家起步快....正丫!!

鈴試gtm  xd



gtm有d咩特性呢@@
一星新手會員 #1398
原帖由 肥仔032 於 2008-12-28 12:25 AM 發表



gtm有d咩特性呢@@

咬地 加速快
三星高級會員 #1399
原帖由 eddychan2004 於 2008-12-28 11:38 AM 發表

咬地 加速快


咁硬唔硬架. ."


試下用係原包先lol
三星高級會員 #1400
原帖由 肥仔032 於 2008-12-28 11:46 AM 發表


咁硬唔硬架. ."


試下用係原包先lol

試完快d講黎聽下有咩好~A_A
回到最頂傳統版

選擇頁數