《灣岸》車種區

主題列表 登入
三星高級會員 #1401
原帖由 阿布達 於 2008-12-28 06:35 PM 發表

試完快d講黎聽下有咩好~A_A




過幾日先試. ."  冇錢. ."果死人20話故事. ."好貴呀. ."
三星高級會員 #1402
原帖由 肥仔032 於 2008-12-28 06:48 PM 發表




過幾日先試. ."  冇錢. ."果死人20話故事. ."好貴呀. ."

咁點解唔忍下手呀....我都冇咩所謂- -...慢慢等下都冇問題~
二星初級會員 #1403
我金日忍唔到咁就燒左60幾蚊打故事=.=
e家仲有10話先825hp=_=""同埋見到多左人用fd
唔知dx左會唔會變左量產車-_-""
三星高級會員 #1404
原帖由 小p~O~ 於 2008-12-28 08:50 PM 發表
我金日忍唔到咁就燒左60幾蚊打故事=.=
e家仲有10話先825hp=_=""同埋見到多左人用fd
唔知dx左會唔會變左量產車-_-""



. ."唔會呀話lol


不過我仲有後備gc8 a_a
二星初級會員 #1405
又灣2到而家都用FD...
因為佢夠小人用...而家咁多人用/3\!!

今日C包,,大翼,,,GTM,,,,黑色有洞頭蓋
個屎忽好硬,,但個頭唔多得...
所以會轉原色有洞頭蓋....
應該會硬@@
三星高級會員 #1406
原帖由 on1001 於 2008-12-28 10:06 PM 發表
又灣2到而家都用FD...
因為佢夠小人用...而家咁多人用/3\!!

今日C包,,大翼,,,GTM,,,,黑色有洞頭蓋
個屎忽好硬,,但個頭唔多得...
所以會轉原色有洞頭蓋....
應該會硬@@



咁set會唔會好慢. ."
二星初級會員 #1407
原帖由 肥仔032 於 2008-12-28 10:10 PM 發表



咁set會唔會好慢. ."

會,,但硬度一流...

聽日試其他setting
試完再係到講下xd
三星高級會員 #1408
原帖由 on1001 於 2008-12-28 10:14 PM 發表

會,,但硬度一流...

聽日試其他setting
試完再係到講下xd



有冇試過原裝軡呀. ."
二星初級會員 #1409
dx左fd已經夠之前灣3所謂ge主流車撼...
金日見部e8都耐部a包a翼fd唔可...玩下手9扭都做得低d主流車@@
無耐fd已經夠型=.=e家dx左fd變低左車身型爆/0\...
d人其實可能有fd but見廢無用=.=dx變勁左個個係雪櫃度拎番出黎..
so感覺上量產左-_-"
二星初級會員 #1410
原帖由 肥仔032 於 2008-12-28 10:17 PM 發表



有冇試過原裝軡呀. ."

呢個冇試過@@!!
二星初級會員 #1411
原帖由 小p~O~ 於 2008-12-28 10:18 PM 發表
dx左fd已經夠之前灣3所謂ge主流車撼...
金日見部e8都耐部a包a翼fd唔可...玩下手9扭都做得低d主流車@@
無耐fd已經夠型=.=e家dx左fd變低左車身型爆/0\...
d人其實可能有fd but見廢無用=.=dx變勁左個個係雪櫃度拎番出 ...

唔想咁多人用丫=[
三星高級會員 #1412
原帖由 小p~O~ 於 2008-12-28 10:18 PM 發表
dx左fd已經夠之前灣3所謂ge主流車撼...
金日見部e8都耐部a包a翼fd唔可...玩下手9扭都做得低d主流車@@
無耐fd已經夠型=.=e家dx左fd變低左車身型爆/0\...
d人其實可能有fd but見廢無用=.=dx變勁左個個係雪櫃度拎番出 ...



8代係dx廢左. ."先會咁. ."

7仔個set岩先可以尻扭. ."
三星高級會員 #1413
原帖由 on1001 於 2008-12-28 10:22 PM 發表

呢個冇試過@@!!



原裝軡都ok. ."


係活力城睇過部b包原裝軡. ."幾硬下. ."
三星高級會員 #1414
原帖由 on1001 於 2008-12-28 10:23 PM 發表

唔想咁多人用丫=[




嗯. ."
二星初級會員 #1415
原帖由 肥仔032 於 2008-12-28 10:25 PM 發表




嗯. ."

但唔知e10 同rx-7 邊架會勁d...因為未試過
二星初級會員 #1416
原帖由 on1001 於 2008-12-28 10:23 PM 發表

唔想咁多人用丫=[

我都唔想咁多人用=.=""我寧願佢好似灣3咁無變勁到仲好..
遲下耐左唔知fd呢個版會唔會多過8代果776頁呢@_@
就算多人都算了-.-唔轉車無咁多錢轉
三星高級會員 #1417
原帖由 on1001 於 2008-12-28 10:27 PM 發表

但唔知e10 同rx-7 邊架會勁d...因為未試過



多數10代. ."話哂係三"零"車. ."
三星高級會員 #1418
原帖由 小p~O~ 於 2008-12-28 10:28 PM 發表

我都唔想咁多人用=.=""我寧願佢好似灣3咁無變勁到仲好..
遲下耐左唔知fd呢個版會唔會多過8代果776頁呢@_@
就算多人都算了-.-唔轉車無咁多錢轉




技術才是王道@@
二星初級會員 #1419
E10 好似硬野黎...-V-!!
五星白金會員 #1420
我都有架FD未過
DX真係勁左ma?,,,
打故事最尾個10集係FD Master,,我都覺得有d不尋常
回到最頂傳統版

選擇頁數