-
肥仔032三星高級會員
2008-12-28 18:48#1401
原帖由 阿布達 於 2008-12-28 06:35 PM 發表 
試完快d講黎聽下有咩好~A_A
過幾日先試. ." 冇錢. ."果死人20話故事. ."好貴呀. ."
-
阿布達三星高級會員
2008-12-28 20:44#1402
原帖由 肥仔032 於 2008-12-28 06:48 PM 發表 
過幾日先試. ." 冇錢. ."果死人20話故事. ."好貴呀. ."
咁點解唔忍下手呀....我都冇咩所謂- -...慢慢等下都冇問題~
-
小p~O~二星初級會員
2008-12-28 20:50#1403
我金日忍唔到咁就燒左60幾蚊打故事=.=
e家仲有10話先825hp=_=""同埋見到多左人用fd
唔知dx左會唔會變左量產車-_-""
-
肥仔032三星高級會員
2008-12-28 21:13#1404
原帖由 小p~O~ 於 2008-12-28 08:50 PM 發表 
我金日忍唔到咁就燒左60幾蚊打故事=.=
e家仲有10話先825hp=_=""同埋見到多左人用fd
唔知dx左會唔會變左量產車-_-""
. ."唔會呀話lol
不過我仲有後備gc8 a_a
-
on1001二星初級會員
2008-12-28 22:06#1405
又灣2到而家都用FD...
因為佢夠小人用...而家咁多人用/3\!!
今日C包,,大翼,,,GTM,,,,黑色有洞頭蓋
個屎忽好硬,,但個頭唔多得...
所以會轉原色有洞頭蓋....
應該會硬@@
-
肥仔032三星高級會員
2008-12-28 22:10#1406
原帖由 on1001 於 2008-12-28 10:06 PM 發表 
又灣2到而家都用FD...
因為佢夠小人用...而家咁多人用/3\!!
今日C包,,大翼,,,GTM,,,,黑色有洞頭蓋
個屎忽好硬,,但個頭唔多得...
所以會轉原色有洞頭蓋....
應該會硬@@
咁set會唔會好慢. ."
-
on1001二星初級會員
2008-12-28 22:14#1407
原帖由 肥仔032 於 2008-12-28 10:10 PM 發表 
咁set會唔會好慢. ."
會,,但硬度一流...
聽日試其他setting
試完再係到講下xd
-
肥仔032三星高級會員
2008-12-28 22:17#1408
原帖由 on1001 於 2008-12-28 10:14 PM 發表 
會,,但硬度一流...
聽日試其他setting
試完再係到講下xd
有冇試過原裝軡呀. ."
-
小p~O~二星初級會員
2008-12-28 22:18#1409
dx左fd已經夠之前灣3所謂ge主流車撼...
金日見部e8都耐部a包a翼fd唔可...玩下手9扭都做得低d主流車@@
無耐fd已經夠型=.=e家dx左fd變低左車身型爆/0\...
d人其實可能有fd but見廢無用=.=dx變勁左個個係雪櫃度拎番出黎..
so感覺上量產左-_-"
-
on1001二星初級會員
2008-12-28 22:22#1410
原帖由 肥仔032 於 2008-12-28 10:17 PM 發表 
有冇試過原裝軡呀. ."
呢個冇試過@@!!
-
on1001二星初級會員
2008-12-28 22:23#1411
原帖由 小p~O~ 於 2008-12-28 10:18 PM 發表 
dx左fd已經夠之前灣3所謂ge主流車撼...
金日見部e8都耐部a包a翼fd唔可...玩下手9扭都做得低d主流車@@
無耐fd已經夠型=.=e家dx左fd變低左車身型爆/0\...
d人其實可能有fd but見廢無用=.=dx變勁左個個係雪櫃度拎番出 ...
唔想咁多人用丫=[
-
肥仔032三星高級會員
2008-12-28 22:23#1412
原帖由 小p~O~ 於 2008-12-28 10:18 PM 發表 
dx左fd已經夠之前灣3所謂ge主流車撼...
金日見部e8都耐部a包a翼fd唔可...玩下手9扭都做得低d主流車@@
無耐fd已經夠型=.=e家dx左fd變低左車身型爆/0\...
d人其實可能有fd but見廢無用=.=dx變勁左個個係雪櫃度拎番出 ...
8代係dx廢左. ."先會咁. ."
7仔個set岩先可以尻扭. ."
-
肥仔032三星高級會員
2008-12-28 22:25#1413
原帖由 on1001 於 2008-12-28 10:22 PM 發表 
呢個冇試過@@!!
原裝軡都ok. ."
係活力城睇過部b包原裝軡. ."幾硬下. ."
-
肥仔032三星高級會員
2008-12-28 22:25#1414
原帖由 on1001 於 2008-12-28 10:23 PM 發表 
唔想咁多人用丫=[
嗯. ."
-
on1001二星初級會員
2008-12-28 22:27#1415
原帖由 肥仔032 於 2008-12-28 10:25 PM 發表 
嗯. ."
但唔知e10 同rx-7 邊架會勁d...因為未試過
-
小p~O~二星初級會員
2008-12-28 22:28#1416
原帖由 on1001 於 2008-12-28 10:23 PM 發表 
唔想咁多人用丫=[
我都唔想咁多人用=.=""我寧願佢好似灣3咁無變勁到仲好..
遲下耐左唔知fd呢個版會唔會多過8代果776頁呢@_@
就算多人都算了-.-唔轉車無咁多錢轉
-
肥仔032三星高級會員
2008-12-28 22:33#1417
原帖由 on1001 於 2008-12-28 10:27 PM 發表 
但唔知e10 同rx-7 邊架會勁d...因為未試過
多數10代. ."話哂係三"零"車. ."
-
肥仔032三星高級會員
2008-12-28 22:34#1418
原帖由 小p~O~ 於 2008-12-28 10:28 PM 發表 
我都唔想咁多人用=.=""我寧願佢好似灣3咁無變勁到仲好..
遲下耐左唔知fd呢個版會唔會多過8代果776頁呢@_@
就算多人都算了-.-唔轉車無咁多錢轉
技術才是王道@@
-
on1001二星初級會員
2008-12-28 22:44#1419
E10 好似硬野黎...-V-!!
-
soso07五星白金會員
2008-12-28 22:58#1420
我都有架FD未過
DX真係勁左ma?,,,
打故事最尾個10集係FD Master,,我都覺得有d不尋常