原帖由 eddychan2004 於 2008-12-29 01:50 PM 發表
我依家既setting
c包 c翼 js+m 原色有孔 原裝鏡
d人話子彈鏡加左同冇加冇咩分別
但我就覺得有分別
加左之後會架車加速快小小 甩小小
琴日過左dx升左825 同人用760打左2場阪神
2場都係蛇灣後紅灣 架車完全食住地 ...
原帖由 肥仔032 於 2008-12-29 01:54 PM 發表
你咁講我覺得係線位有問題. ."
js+m我都用過我加ma隻gt翼都入到灣心. ."
蛇灣你係唔係講http://hk.youtube.com/watch?v=9SLZK30GtN0 1:33果到. ."
原帖由 肥仔032 於 2008-12-29 01:54 PM 發表
你咁講我覺得係線位有問題. ."
js+m我都用過我加ma隻gt翼都入到灣心. ."
蛇灣你係唔係講http://hk.youtube.com/watch?v=9SLZK30GtN0 1:33果到. ."