《灣岸》車種區

主題列表 登入
三星高級會員 #1421
原帖由 on1001 於 2008-12-28 10:44 PM 發表
E10 好似硬野黎...-V-!!




嗯. ."


灣速都幾高下. .好似lol
三星高級會員 #1422
原帖由 soso07 於 2008-12-28 10:58 PM 發表
我都有架FD未過
DX真係勁左ma?,,,
打故事最尾個10集係FD Master,,我都覺得有d不尋常




係@@
一星新手會員 #1423
我依家既setting
c包 c翼 js+m 原色有孔 原裝鏡
d人話子彈鏡加左同冇加冇咩分別
但我就覺得有分別
加左之後會架車加速快小小 甩小小
琴日過左dx升左825 同人用760打左2場阪神
2場都係蛇灣後紅灣 架車完全食住地下...搞到一係入唔到灣心 一係撞灣心 勁囧
下次試下用780先 睇下會唔會禁...
三星高級會員 #1424
原帖由 eddychan2004 於 2008-12-29 01:50 PM 發表
我依家既setting
c包 c翼 js+m 原色有孔 原裝鏡
d人話子彈鏡加左同冇加冇咩分別
但我就覺得有分別
加左之後會架車加速快小小 甩小小
琴日過左dx升左825 同人用760打左2場阪神
2場都係蛇灣後紅灣 架車完全食住地 ...




你咁講我覺得係線位有問題. ."

js+m我都用過我加ma隻gt翼都入到灣心. ."

蛇灣你係唔係講http://hk.youtube.com/watch?v=9SLZK30GtN0 1:33果到. ."

[ 本帖最後由 肥仔032 於 2008-12-29 02:04 PM 編輯 ]
三星高級會員 #1425
原帖由 肥仔032 於 2008-12-29 01:54 PM 發表




你咁講我覺得係線位有問題. ."

js+m我都用過我加ma隻gt翼都入到灣心. ."

蛇灣你係唔係講http://hk.youtube.com/watch?v=9SLZK30GtN0 1:33果到. ."

唔係o既....我諗佢都係用唔慣太定太咬o既車姐~=]
一星新手會員 #1426
原帖由 肥仔032 於 2008-12-29 01:54 PM 發表




你咁講我覺得係線位有問題. ."

js+m我都用過我加ma隻gt翼都入到灣心. ."

蛇灣你係唔係講http://hk.youtube.com/watch?v=9SLZK30GtN0 1:33果到. ."

係呀 就係1:33果度 之前架車會甩一甩架ma...
一星新手會員 #1427
原帖由 阿布達 於 2008-12-29 02:10 PM 發表

唔係o既....我諗佢都係用唔慣太定太咬o既車姐~=]

可以係掛...所以下次我想試下780ps
三星高級會員 #1428
原帖由 阿布達 於 2008-12-29 02:10 PM 發表

唔係o既....我諗佢都係用唔慣太定太咬o既車姐~=]



咬地咬到會甩. ."orz
三星高級會員 #1429
原帖由 eddychan2004 於 2008-12-29 02:17 PM 發表

係呀 就係1:33果度 之前架車會甩一甩架ma...



有冇行線位入呀. ."


如果係挑機我會推人到門去. ."
五星白金會員 #1430
原帖由 肥仔032 於 2008-12-29 02:22 PM 發表



有冇行線位入呀. ."


如果係挑機我會推人到門去. ."

個個紅灣飛人冇用架....
你推佢出去,佢成架彈起
但系會T字型頂番系你前面
輕輕唉住佢過啦.....去到d凹位先推佢入去
五星白金會員 #1431
原帖由 肥仔032 於 2008-12-28 11:04 PM 發表




係@@

咁就好了
三星高級會員 #1432
原帖由 soso07 於 2008-12-29 04:23 PM 發表

咁就好了



我過左卡d 比我個feel唔同左. ."係快左d. ."
五星白金會員 #1433
原帖由 肥仔032 於 2008-12-29 04:25 PM 發表



我過左卡d 比我個feel唔同左. ."係快左d. ."

哦,,,,我架RX-7得6千幾km,,諗住係灣3再玩耐d,
等多d km先過,,,,我架rx-8 1萬4千公里都好似冇咩火咁過左之後.= =
快左d係咪即係上波時間快左?....
三星高級會員 #1434
原帖由 soso07 於 2008-12-29 04:35 PM 發表

哦,,,,我架RX-7得6千幾km,,諗住係灣3再玩耐d,
等多d km先過,,,,我架rx-8 1萬4千公里都好似冇咩火咁過左之後.= =
快左d係咪即係上波時間快左?....




起步快左. ."

上波就小小la


都係睇咩set
VIP會員 #1435
我反而覺得RX7咬地左- -
二星初級會員 #1436
今日又試詔新SETTING,,,起步不錯...硬度十足~~正...
三星高級會員 #1437
咩SETTING?
二星初級會員 #1438
試多幾次再分享=]
三星高級會員 #1439
有無D 平既SETTING用下咁呢請問
二星初級會員 #1440
平-V-!!????
回到最頂傳統版

選擇頁數