-
乂神乂一星新手會員
2009-6-22 14:02#961
我得兩份7字頭@_@"
-
wyz1301c2920二轉會員
2009-6-22 19:35#962
原帖由 §柒楓◎ 於 2009-6-22 01:47 PM 發表 
ya:victory: 今日對卷3份都拎7字頭:em014: :em014:
我等成績表,
我間學校唔會講=.=
-
§柒楓◎三星高級會員
2009-6-22 21:05#963
原帖由 wyz1301c2920 於 2009-6-22 07:35 PM 發表 
我等成績表,
我間學校唔會講=.=
好密實:ro05: 大約幾時有得拎?有冇信心先?:ro06: :ro06:
-
乂神乂一星新手會員
2009-6-22 23:08#964
密實先好 愈早知道分數 自己愈不安
-
§柒楓◎三星高級會員
2009-6-23 13:38#965
今日4份野都7字頭,唔係100分滿分果d計反都過7字,有d8字tim:ro03: :ro02:
-
乂神乂一星新手會員
2009-6-23 18:56#966
好在我都唔差=.=
-
§柒楓◎三星高級會員
2009-6-24 13:43#967
ya:ro02: 數學長問題順利pass左(62分)-v-英文閱讀我拎107分,中文閱讀我拎64(咁都男仔中最高:smilie_:D: )
-
§柒楓◎三星高級會員
2009-6-25 14:05#968
炒左2份,不過差少少合格拉得反,其他唔錯有份又拎男仔中最高分:smilie_:D5:
反埋聽日放假:smilie_:10: :smilie_:10:
-
乂神乂一星新手會員
2009-6-25 18:46#969
♡唔知點解見到你有幾科炒 好心涼:band:
-
§柒楓◎三星高級會員
2009-6-26 13:18#970
原帖由 乂神乂 於 2009-6-25 06:46 PM 發表 
♡唔知點解見到你有幾科炒 好心涼:band:
你又炒幾多份呀...xD:ro01: :ro01:
-
乂神乂一星新手會員
2009-6-30 20:24#971
魔女少了回覆 大概是工作很忙了吧@@"?
-
乂神乂一星新手會員
2009-6-30 20:25#972
進步100% 平均分合格是理所當然 但分數就不知道了 最少也有53,54吧
~_~"
-
皇皇%^^%六星鑽石會員
2009-6-30 23:58#973
原帖由 乂神乂 於 2009-6-30 08:24 PM 發表 
魔女少了回覆 大概是工作很忙了吧@@"?
YES...超忙中, 現在剛看完電郵...明天休假還要在家工作~_~! 慘慘~
-
乂神乂一星新手會員
2009-7-1 00:09#974
咁你比心機@__@"!:cheers:
-
§柒楓◎三星高級會員
2009-7-1 14:02#975
總於整左隻高精人仔啦:smile_38.gif: :smile_38.gif:
-
乂神乂一星新手會員
2009-7-2 13:34#976
我玩左咁耐都係得一隻全精人仔=-=
-
乂神乂一星新手會員
2009-7-2 13:35#977
話時話 你練咁多全精人仔 拎黎拉車=-=?:cheers:
-
§柒楓◎三星高級會員
2009-7-2 13:42#978
係:em015: :em015: :em015:
-
皇皇%^^%六星鑽石會員
2009-7-3 10:55#979
全精人仔=.=" 超級快喎...., 最快幾多分鐘完成?@@"
-
乂神乂一星新手會員
2009-7-3 13:36#980
以我過往既經驗 輪著放 5,6分鐘拉完一次:em014: