征途 貼圖區

主題列表 登入
一星新手會員 #961
我得兩份7字頭@_@"
二轉會員 #962
原帖由 §柒楓◎ 於 2009-6-22 01:47 PM 發表
ya:victory: 今日對卷3份都拎7字頭:em014: :em014:

我等成績表,
我間學校唔會講=.=
三星高級會員 #963
原帖由 wyz1301c2920 於 2009-6-22 07:35 PM 發表

我等成績表,
我間學校唔會講=.=

好密實:ro05: 大約幾時有得拎?有冇信心先?:ro06: :ro06:
一星新手會員 #964
密實先好 愈早知道分數 自己愈不安
三星高級會員 #965
今日4份野都7字頭,唔係100分滿分果d計反都過7字,有d8字tim:ro03: :ro02:
一星新手會員 #966
好在我都唔差=.=
三星高級會員 #967
ya:ro02: 數學長問題順利pass左(62分)-v-英文閱讀我拎107分,中文閱讀我拎64(咁都男仔中最高:smilie_:D: )
三星高級會員 #968
炒左2份,不過差少少合格拉得反,其他唔錯有份又拎男仔中最高分:smilie_:D5:
反埋聽日放假:smilie_:10: :smilie_:10:
一星新手會員 #969
♡唔知點解見到你有幾科炒 好心涼:band:
三星高級會員 #970
原帖由 乂神乂 於 2009-6-25 06:46 PM 發表
♡唔知點解見到你有幾科炒 好心涼:band:

你又炒幾多份呀...xD:ro01: :ro01:
一星新手會員 #971
魔女少了回覆 大概是工作很忙了吧@@"?
一星新手會員 #972
進步100% 平均分合格是理所當然 但分數就不知道了 最少也有53,54吧
~_~"
六星鑽石會員 #973
原帖由 乂神乂 於 2009-6-30 08:24 PM 發表
魔女少了回覆 大概是工作很忙了吧@@"?


YES...超忙中, 現在剛看完電郵...明天休假還要在家工作~_~! 慘慘~
一星新手會員 #974
咁你比心機@__@"!:cheers:
三星高級會員 #975
總於整左隻高精人仔啦:smile_38.gif: :smile_38.gif:
一星新手會員 #976
我玩左咁耐都係得一隻全精人仔=-=
一星新手會員 #977
話時話 你練咁多全精人仔 拎黎拉車=-=?:cheers:
三星高級會員 #978
係:em015: :em015: :em015:
六星鑽石會員 #979
全精人仔=.=" 超級快喎...., 最快幾多分鐘完成?@@"
一星新手會員 #980
以我過往既經驗 輪著放 5,6分鐘拉完一次:em014:
回到最頂傳統版

選擇頁數