原帖由 TyphoonKen 於 2009-7-3 04:53 PM 發表 好熱鬧喎= =呢到
原帖由 皇皇%^^% 於 2009-7-4 01:15 AM 發表 你鐘於出場@@"
原帖由 乂神乂 於 2009-7-3 10:55 PM 發表 你d簽名又係颱風= =:smilie_O_o:
原帖由 §柒楓◎ 於 2009-7-8 11:35 PM 發表 勁sad.....ty唔回我:mad: Ya!!平均分66分:ro03: :ro03: 大突破