原帖由 皇皇%^^% 於 2009-7-9 11:37 PM 發表 ty 得閒得制先會上來的=.=!佢好少覆人的
原帖由 §柒楓◎ 於 2009-7-19 10:28 AM 發表 上到想想講d野,不過又唔知講咩好- -:ro04:
原帖由 皇皇%^^% 於 2009-7-19 11:44 AM 發表 咁你想講d乜野?@@" 放假去邊度玩? 昨天打風...但唔見ty 出現...好神奇xd
原帖由 乂神乂 於 2009-7-21 11:38 PM 發表 Klgg5sCGq7I
原帖由 乂神乂 於 2009-7-21 05:54 PM 發表 你個簽名好經典:smilie_:10:
原帖由 koochung 於 2009-7-20 04:33 AM 發表 刷怪???有咩???
原帖由 TyphoonKen 於 2009-7-20 01:54 PM 發表 打風果晚我更新我個網更新到冇訓過= =
原帖由 §柒楓◎ 於 2009-7-20 08:59 AM 發表 ty打風之後果朝先出去追風,點知咩風都走哂,佢話早知果晚就去face_l_18: face_l_18: :smile_30.gif:
原帖由 乂神乂 於 2009-7-22 11:23 AM 發表 我同天界打 勝算只有60% 因為我多佢一招衝鋒=__=