征途 貼圖區

主題列表 登入
三星高級會員 #1001
原帖由 皇皇%^^% 於 2009-7-9 11:37 PM 發表


ty 得閒得制先會上來的=.=!佢好少覆人的

但係我係同你地個POST連住落.....佢之後先覆....點解唔覆我喎:smilie_O_o: :smile_13.gif: :fire:
1001:ro06:
六星鑽石會員 #1002
我都想覆:p 但二千分個系統唔比人狂覆留言....
六星鑽石會員 #1003
近排好鬼靜@@!你地個個都好專心玩game?@@"
三星高級會員 #1004
上到想想講d野,不過又唔知講咩好- -:ro04:
六星鑽石會員 #1005
原帖由 §柒楓◎ 於 2009-7-19 10:28 AM 發表
上到想想講d野,不過又唔知講咩好- -:ro04:


咁你想講d乜野?@@" 放假去邊度玩? 昨天打風...但唔見ty 出現...好神奇xd
一星新手會員 #1006
刷怪???有咩???
三星高級會員 #1007
原帖由 皇皇%^^% 於 2009-7-19 11:44 AM 發表


咁你想講d乜野?@@" 放假去邊度玩? 昨天打風...但唔見ty 出現...好神奇xd

ty打風之後果朝先出去追風,點知咩風都走哂,佢話早知果晚就去face_l_18: face_l_18: :smile_30.gif:
一星新手會員 #1008
打風果晚我更新我個網更新到冇訓過= =
一星新手會員 #1009
你個簽名好經典:smilie_:10:
一星新手會員 #1010
[utube]Klgg5sCGq7I[/utube]
一星新手會員 #1011
原帖由 乂神乂 於 2009-7-21 11:38 PM 發表
Klgg5sCGq7I

覺得呢條片ok既 麻煩加gd~
一星新手會員 #1012
原帖由 乂神乂 於 2009-7-21 05:54 PM 發表
你個簽名好經典:smilie_:10:

係咪好正呢face_l_18:

你條片都幾:thup:
一星新手會員 #1013
我同天界打 勝算只有60% 因為我多佢一招衝鋒=__=
六星鑽石會員 #1014
原帖由 koochung 於 2009-7-20 04:33 AM 發表
刷怪???有咩???


你想來刷怪?:p
六星鑽石會員 #1015
原帖由 TyphoonKen 於 2009-7-20 01:54 PM 發表
打風果晚我更新我個網更新到冇訓過= =


你自己個咩網?@@" 台風網?=.="
六星鑽石會員 #1016
原帖由 §柒楓◎ 於 2009-7-20 08:59 AM 發表

ty打風之後果朝先出去追風,點知咩風都走哂,佢話早知果晚就去face_l_18: face_l_18: :smile_30.gif:


叫他下次再奴力:p

不過新聞報導果個男仔, 真係見到佢都好攪笑=.=" 帽都比風吹甩, 佢個look好無奈=.="
六星鑽石會員 #1017
原帖由 乂神乂 於 2009-7-22 11:23 AM 發表
我同天界打 勝算只有60% 因為我多佢一招衝鋒=__=


你單手同佢打?@@" 另一隻手渣機拍佢?
一星新手會員 #1018
用程式拍
but 單手同佢打
ps:佢都好勁 我遲一步出手 我死硬
三星高級會員 #1019
原帖由 乂神乂 於 2009-7-21 11:38 PM 發表
Klgg5sCGq7I

個大戰就唔錯...不過有缺憾,就係睇唔到你條血:smile_22.gif:
一星新手會員 #1020
只可以答你 佢打左我唔過五千血
回到最頂傳統版

選擇頁數