《灣岸》車隊區

主題列表 登入
五星白金會員 #561
原帖由 MIFC 於 2009-2-1 08:04 PM 發表
我永遠都記住kfc既至爆套餐  =.=''

你今日自爆有態= =
仲要係機鋪食
唔比gd你都唔得:smilie_:D5:
四星黃金會員 #562
原帖由 鬼武二者 於 2009-2-1 10:29 PM 發表

你今日自爆有態= =
仲要係機鋪食
唔比gd你都唔得:smilie_:D5:


唉-.- 有鋪c1 見到終點架啦...無啦啦自己失速都有 =.=
早知請你食啦 ><
五星白金會員 #563
so...sad=]
四星黃金會員 #564
sad到無味 /_\
五星白金會員 #565
唉..今日R星最後段無態....SAD
五星白金會員 #566
原帖由 MIFC 於 2009-2-1 11:05 PM 發表


唉-.- 有鋪c1 見到終點架啦...無啦啦自己失速都有 =.=
早知請你食啦 >

個鋪真係正到冇朋友= =
win1m~~~~~
五星白金會員 #567
原帖由 jc20061104 於 2009-2-2 12:08 AM 發表
唉..今日R星最後段無態....SAD

屌你
咁快上左5m星= =
四星黃金會員 #568
原帖由 鬼武二者 於 2009-2-2 12:14 AM 發表

個鋪真係正到冇朋友= =
win1m~~~~~


-_-  會考完一齊日日玩 @@
五星白金會員 #569
原帖由 MIFC 於 2009-2-2 12:30 AM 發表


-_-  會考完一齊日日玩 @@

好丫= =
但我今年都應該仆街嫁la= =;;
四星黃金會員 #570
原帖由 鬼武二者 於 2009-2-2 12:33 AM 發表

好丫= =
但我今年都應該仆街嫁la= =;;


我應該未仆得曬=.=
咁如果仆街既話...你諗住讀咩?
五星白金會員 #571
原帖由 MIFC 於 2009-2-2 12:33 AM 發表


我應該未仆得曬=.=
咁如果仆街既話...你諗住讀咩?

ive/做野掛...
四星黃金會員 #572
原帖由 鬼武二者 於 2009-2-2 12:39 AM 發表

ive/做野掛...


icic...  ive啦  唔好咁早做野住呀- -
五星白金會員 #573
原帖由 MIFC 於 2009-2-2 12:45 AM 發表


icic...  ive啦  唔好咁早做野住呀- -

我想做pe教練/整壽司個d
四星黃金會員 #574
原帖由 鬼武二者 於 2009-2-2 12:46 AM 發表

我想做pe教練/整壽司個d


pe教練@@  即係健身教練個d 定咩= =?
有目標就得啦=]
五星白金會員 #575
原帖由 鬼武二者 於 2009-2-2 12:15 AM 發表

屌你
咁快上左5m星= =


5K姐- -唔係5萬- -
嚇死人咩- -係都小俊俊上先啦:smilie_:D3:
今日都打左8十幾粒嫁...XD
阪神撚有態呀我今日-.-....
我諗今日都打左廿鋪阪神唔止-.-...
好似有15鋪以上都係我第1~.~
阪神撚有態=]:smilie_:D3:
五星白金會員 #576
原帖由 MIFC 於 2009-2-2 12:47 AM 發表


pe教練@@  即係健身教練個d 定咩= =?
有目標就得啦=]

學校個d 但要有學歷....
五星白金會員 #577
訓先 聽朝要返學=3=
四星黃金會員 #578
原帖由 鬼武二者 於 2009-2-2 12:48 AM 發表

學校個d 但要有學歷....


如果你話做pe啊sir就一定要...
但係學校請返黎個d就唔洗點要學歷...
四星黃金會員 #579
早抖神人 =]
五星白金會員 #580
原帖由 MIFC 於 2009-2-2 12:51 AM 發表
早抖神人 =]

唔好玩la=3=
我新手黎咋~.~
回到最頂傳統版

選擇頁數