原帖由 鬼武二者 於 2009-2-2 12:52 AM 發表 唔好玩la=3= 我新手黎咋~.~
原帖由 鬼武二者 於 2009-2-2 12:15 AM 發表 屌你 咁快上左5m星= =
原帖由 ★Hm★ 於 2009-2-2 07:59 AM 發表 你係汁雞撚=]
原帖由 ★Hm★ 於 2-2-2009 08:33 PM 發表 10代400星啦=]
原帖由 ~DCSHOECOUSA~ 於 2009-2-2 11:47 AM 發表 5K,5M就5萬嫁啦
原帖由 ★Hm★ 於 2009-2-2 08:33 PM 發表 10代400星啦=]
原帖由 麥蘇~ 於 2009-2-2 08:38 PM 發表 神人 == ~~~~~~~ 我架10代先得1xx..
原帖由 鬼武二者 於 2009-2-2 08:51 PM 發表 神人=3= 比個gd你la 我得123星/.\
原帖由 ★Hm★ 於 2-2-2009 08:56 PM 發表 但你部8代9千星= =''
原帖由 麥蘇~ 於 2009-2-2 09:01 PM 發表 比你發現左@@??
原帖由 ★Hm★ 於 2-2-2009 09:16 PM 發表 你都應該係入10000星先開始玩10代嫁啦~~ 可能唔玩tim.....
原帖由 麥蘇~ 於 2009-2-2 09:31 PM 發表 係ar..E8 then E10=]
原帖由 ★Hm★ 於 2-2-2009 09:43 PM 發表 i'm very smart=]
原帖由 麥蘇~ 於 2009-2-2 09:44 PM 發表 so i add gd to u=]
原帖由 jc20061104 於 2009-2-2 09:49 PM 發表 SO SAD-__-你都轉埋玩E10呢部屈機車咁小弟部9代仲邊有R星既生存空間~_~:funk: :funk:
原帖由 麥蘇~ 於 2009-2-2 08:32 PM 發表 幫push~~~~~