伊希歐之夢Online

主題列表 登入
二星初級會員 #21
原帖由 ak471621 於 2008-7-5 05:25 PM 發表
咁都唔叫bug?咁我一路打箱一路叫行會商人點算?
貿易商?or識開箱?

你想講咩@@?
樓主可唔可以經下大腦講野得唔得:em012:
中bug中傻左:smilie_:D5:
三星高級會員 #22
原帖由 ak471621 於 2008-7-5 05:25 PM 發表
咁都唔叫bug?咁我一路打箱一路叫行會商人點算?
貿易商?or識開箱?

就憑你咁講....就知你唔了解ECO
一星新手會員 #23
你地話唔係bug就算, , ,咁我唔明你地憑咩鬧代理, , ,
三星高級會員 #24
你第1天玩嗎?
三星高級會員 #25
果到出箱係快...如果木箱7 就大件事...其他2果d...不值一提 :smilie_O_o:
一星新手會員 #26
無論細bug又好,大bug又好,bug就係bug
影響唔到你地既就唔係bug?
咁官方都可以話銅章唔係bug啦, , ,2000fun d人講曬, , ,
一星新手會員 #27
我對2000fun d人都好失望, , ,唔肯理性分析問題, , ,始終只關心自已既利益, , ,一個字錢!
二星初級會員 #28
原帖由 Kyle123 於 2008-7-5 05:32 PM 發表
收皮啦,,
咁個地圖狂出怪咪姐係BUG?
:em014:



我笑左 :smilie_:D5:

果個位我3x lv 都去過打

一路升一路開箱, 幾過癮
三星高級會員 #29
原帖由 ak471621 於 2008-7-5 05:41 PM 發表
無論細bug又好,大bug又好,bug就係bug
影響唔到你地既就唔係bug?
咁官方都可以話銅章唔係bug啦, , ,2000fun d人講曬, , ,



你又膠啦~唔好咁膠要我地咁黎串你好唔好?
果度唔係BUG~係正常嫁~
果度係會多怪D~OR會有D小王出現
果度係好多箱出~但代價係你要清晒呢D去囉~仲有係體積呢個問題呀~~膠樓主~錯就認啦~唔好再膠啦~
六星鑽石會員 #30
步伐沙漠有個位會不停出達卡爾~而果個位都會係同一個會不停出木箱~~
d達卡爾可能係守住個木箱啦~所以我唔覺得係個bug
五星白金會員 #31
原帖由 ak471621 於 2008-7-5 05:47 PM 發表
我對2000fun d人都好失望, , ,唔肯理性分析問題, , ,始終只關心自已既利益, , ,一個字錢!


不是沒有理性分析問題.. 似乎是樓主你回post的內容不清楚..

什麼是邊打邊叫行會商人..!? 貿易商確是有技能可以召喚行會商人.. 不過要二轉job43才能學到..

抱歉我看不懂閣下所寫的..

我昨天在火山地區的確打了不少寶箱.. 但情況沒你所說的嚴重..

開出來的也不是什麼好東西..

如果只是調整了出木箱的頻率.. 讓多一些人打寶.. 也不算是壞事吧..
二星初級會員 #32
註冊時間2008-7-4
大家無謂晒時間同佢講:smilie_:D5:

果兩個位不嬲都係咁多箱架啦
仲要係箱2...face_l_18: 冇乜好野
南路都好多箱架,咁係唔係bug呀:smilie_:o:
三星高級會員 #33
誰不正視bug,問題他是bug嗎?為何個個都說不是,而你說是,說的我們都有問題?
一星新手會員 #34
關註冊時間咩事呀, , ,煩
版主都未出聲
二轉會員 #35
原帖由 ak471621 於 2008-7-5 05:54 PM 發表
關註冊時間咩事呀, , ,煩
版主都未出聲

版主只係睇住個版
唔係入來幫手討論
當然佢可以討論
但個身份與版主冇關
一星新手會員 #36
咁請問關註冊時間咩事呀
我都睇緊個版
二星初級會員 #37
一大堆紅普路, 我自問我隻40lv既商人埋唔到去嚕.....
一星新手會員 #38
其實我都覺得多木箱有咩問題=.="
只係好似唔知幾多樓o個位人兄咁講...如果o的箱o係同一個位不斷即時再生就先係bug...
但...樓主見到o既係點先?你淨係話好多木箱...好難明你講o既係咪真係bug黎

我o係東國都成日打雜草...
當佢有5塊田...我成日都打其中4塊田...過左一排o的雜草都會堆晒o係淨低o個塊田度啦...
咁可能係o的木箱o係其他位成日有人打...所以o的木箱隨機放晒o係o個度呢...~
一星新手會員 #39
個度就好似係一塊木箱田咁, , ,間唔中出寶物箱
三星高級會員 #40
原帖由 ak471621 於 2008-7-5 05:57 PM 發表
咁請問關註冊時間咩事呀
我都睇緊個版

陰公豬~~開post比人插~~~~~
全世界都唔岩得你一個岩好了沒有?
回到最頂傳統版

選擇頁數