-
kitkit2000四星黃金會員
2008-7-5 18:04#41
原帖由 ak471621 於 2008-7-5 05:57 PM 發表 
咁請問關註冊時間咩事呀
我都睇緊個版
樓主你明唔明究竟係咩事呀
唔知咩事係咁係度吠 我都俾左個good你啦
仲要嘈
問題在於呢個根本唔係bug
你有冇玩過online game嫁
點解你可以on9到咁?
沙漠上面狂出木箱個位我都去過
o個度keep住出2個木箱同1個寶物箱
我仲計埋時 平均分半鐘先會再出一次
咁樣點算bug呀大佬
你覺得好多木箱 好好賺既咁你咪去打囉
而家仲要更新左勁多達卡爾係度
低lv既人根本好難入到去
高lv就更加唔洗靠幾個木箱腦殘賺錢啦
你係咪俾人插得少呀
打字就用下你個腦先打出來啦
博俾人插咩
如果係bug你咪死過去賺錢囉
賺得到既我話你叻
開左d箱分分鐘仲要舌埋錢
尻少陣啦樓主
唔吊你唔鬆化。
[
本帖最後由 kitkit2000 於 2008-7-5 06:05 PM 編輯 ]
-
kampfer1234三星高級會員
2008-7-5 18:04#42
原帖由 ak471621 於 2008-7-5 06:01 PM 發表 
個度就好似係一塊木箱田咁, , ,間唔中出寶物箱
好了...你到宜家都只係話o個到o個到....但冇講o個到係邊到
你都幾好笑
-
小咩君等待驗證
2008-7-5 18:05#43
我都發現原來Eco會系咁出怪架:em012:
-
36243624三星高級會員
2008-7-5 18:07#44
原帖由 ak471621 於 2008-7-5 06:01 PM 發表 
個度就好似係一塊木箱田咁, , ,間唔中出寶物箱
呢D野好多人都知啦~~唔好再咁膠啦~好唔好呀`當係我地求下你呀~~
-
kitkit2000四星黃金會員
2008-7-5 18:08#45
仲有呀樓主 講多樣俾你知丫
寶箱同木箱狂出你都已經覺得有問題
你試下去南牢B3左上雷王出世O個度入面有成6個集裝箱 我諗你咁ON9應該連集裝箱都未見過
集裝箱狂出都冇人要啦
尻少陣啦你 ON9樓主。
-
36243624三星高級會員
2008-7-5 18:13#46
原帖由 kitkit2000 於 2008-7-5 06:08 PM 發表 
仲有呀樓主 講多樣俾你知丫
寶箱同木箱狂出你都已經覺得有問題
你試下去南牢B3左上雷王出世O個度入面有成6個集裝箱 我諗你咁ON9應該連集裝箱都未見過
集裝箱狂出都冇人要啦
尻少陣啦你 ON9樓主。
係囉係囉~樓主仲唔快D去打集裝箱~係咁出禾~~有BUG呀~~好驚呀
-
arwing15二星初級會員
2008-7-5 18:15#47
救命啊:mad:
地牢1f左上d rx3出完又出
打佢地仲會出計數機:smilie_:o:
賣出去值3000幾....咁佢地咪活動寶箱><??:smilie_:D4:
打完又出幾隻....
佢地出到成個rx3田咁....咁算唔算有bug啊??:smile_13.gif:
-
kanic123四星黃金會員
2008-7-5 18:17#48
係地圖都會有箱...
小人去打咪多d箱lor, or 有d生怪點係會d野
前幾日我行 南牢b1 右手邊
都打左5個寶箱7啦
算唔算係bug:smile_30.gif:
-
霧暮★貓四星黃金會員
2008-7-5 18:18#49
樓主唔知有無林真D先講野呢?
我以前去步伐都去個度打箱!
但箱係唔會狂出囉
-
WingTo四星黃金會員
2008-7-5 18:20#50
一隻game有bug有咩出奇呀
改到唔出箱好唔好
-
包p四星黃金會員
2008-7-5 18:28#51
-.-仲有地圖成日出怪tim
搵野黎講= =
-
維圍喂四星黃金會員
2008-7-5 18:31#52
好多地方 都係同一個位 出箱..
多到唔想打
-
綿羊仔一星新手會員
2008-7-5 18:38#53
箱多又點丫
又唔一定次次都係好野黎
-
~~炎~~五星白金會員
2008-7-5 18:41#54
呢d係官方設定既出箱位吧=.=
果d位通常都好多怪..你冇返咁上下lv行埋去死硬
-
霧暮★貓四星黃金會員
2008-7-5 18:45#55
原帖由 ~~炎~~ 於 2008-7-5 06:41 PM 發表 
呢d係官方設定既出箱位吧=.=
果d位通常都好多怪..你冇返咁上下lv行埋去死硬
我同小萌你去打紅晶1都順便去打啦!
米一樣死左一兩次!
好在有小萌打死d紅獨鬚!
唔係狂死!
-
clive123五星白金會員
2008-7-5 18:48#56
我試過打完個箱
30秒行番轉頭 再有箱=.= o咀
-
希雅二轉會員
2008-7-5 19:26#57
沙漠是有個位打完箱子係會好快又出
新手時有去過升LV
有人會守係果度等= =
不過而家多了怪就不知了 好耐沒去過
-
♂~宏~♀五星白金會員
2008-7-5 19:29#58
D怪死左識重生算唔算BUG:smilie_:10:
-
幸運少年四星黃金會員
2008-7-5 19:48#59
那角色被怪打死會復活也算bug了/w\ 無限復活的人
-
ts02977036六星鑽石會員
2008-7-5 20:02#60
北方海角 打皇寶拉果到夠大把啦
冰道3f出王果到都好多 集裝箱tim
好出奇@@?