伊希歐之夢Online

主題列表 登入
四星黃金會員 #41
原帖由 ak471621 於 2008-7-5 05:57 PM 發表
咁請問關註冊時間咩事呀
我都睇緊個版

樓主你明唔明究竟係咩事呀
唔知咩事係咁係度吠 我都俾左個good你啦
仲要嘈
問題在於呢個根本唔係bug
你有冇玩過online game嫁
點解你可以on9到咁?
沙漠上面狂出木箱個位我都去過
o個度keep住出2個木箱同1個寶物箱
我仲計埋時 平均分半鐘先會再出一次
咁樣點算bug呀大佬
你覺得好多木箱 好好賺既咁你咪去打囉
而家仲要更新左勁多達卡爾係度
低lv既人根本好難入到去
高lv就更加唔洗靠幾個木箱腦殘賺錢啦
你係咪俾人插得少呀
打字就用下你個腦先打出來啦
博俾人插咩
如果係bug你咪死過去賺錢囉
賺得到既我話你叻
開左d箱分分鐘仲要舌埋錢
尻少陣啦樓主
唔吊你唔鬆化。

[ 本帖最後由 kitkit2000 於 2008-7-5 06:05 PM 編輯 ]
三星高級會員 #42
原帖由 ak471621 於 2008-7-5 06:01 PM 發表
個度就好似係一塊木箱田咁, , ,間唔中出寶物箱

好了...你到宜家都只係話o個到o個到....但冇講o個到係邊到
你都幾好笑
等待驗證 #43
我都發現原來Eco會系咁出怪架:em012:
三星高級會員 #44
原帖由 ak471621 於 2008-7-5 06:01 PM 發表
個度就好似係一塊木箱田咁, , ,間唔中出寶物箱


呢D野好多人都知啦~~唔好再咁膠啦~好唔好呀`當係我地求下你呀~~
四星黃金會員 #45
仲有呀樓主 講多樣俾你知丫
寶箱同木箱狂出你都已經覺得有問題
你試下去南牢B3左上雷王出世O個度入面有成6個集裝箱 我諗你咁ON9應該連集裝箱都未見過
集裝箱狂出都冇人要啦
尻少陣啦你 ON9樓主。
三星高級會員 #46
原帖由 kitkit2000 於 2008-7-5 06:08 PM 發表
仲有呀樓主 講多樣俾你知丫
寶箱同木箱狂出你都已經覺得有問題
你試下去南牢B3左上雷王出世O個度入面有成6個集裝箱 我諗你咁ON9應該連集裝箱都未見過
集裝箱狂出都冇人要啦
尻少陣啦你 ON9樓主。



係囉係囉~樓主仲唔快D去打集裝箱~係咁出禾~~有BUG呀~~好驚呀
二星初級會員 #47
救命啊:mad:
地牢1f左上d rx3出完又出
打佢地仲會出計數機:smilie_:o:
賣出去值3000幾....咁佢地咪活動寶箱><??:smilie_:D4:
打完又出幾隻....
佢地出到成個rx3田咁....咁算唔算有bug啊??:smile_13.gif:
四星黃金會員 #48
係地圖都會有箱...
小人去打咪多d箱lor, or 有d生怪點係會d野
前幾日我行 南牢b1 右手邊
都打左5個寶箱7啦  
算唔算係bug:smile_30.gif:
四星黃金會員 #49
樓主唔知有無林真D先講野呢?
我以前去步伐都去個度打箱!
但箱係唔會狂出囉
四星黃金會員 #50
一隻game有bug有咩出奇呀
改到唔出箱好唔好
四星黃金會員 #51
-.-仲有地圖成日出怪tim

搵野黎講= =
四星黃金會員 #52
好多地方 都係同一個位 出箱..
多到唔想打
一星新手會員 #53
箱多又點丫
又唔一定次次都係好野黎
五星白金會員 #54
呢d係官方設定既出箱位吧=.=
果d位通常都好多怪..你冇返咁上下lv行埋去死硬
四星黃金會員 #55
原帖由 ~~炎~~ 於 2008-7-5 06:41 PM 發表
呢d係官方設定既出箱位吧=.=
果d位通常都好多怪..你冇返咁上下lv行埋去死硬

我同小萌你去打紅晶1都順便去打啦!
米一樣死左一兩次!
好在有小萌打死d紅獨鬚!
唔係狂死!
五星白金會員 #56
我試過打完個箱
30秒行番轉頭  再有箱=.= o咀
二轉會員 #57
沙漠是有個位打完箱子係會好快又出
新手時有去過升LV
有人會守係果度等= =
不過而家多了怪就不知了 好耐沒去過
五星白金會員 #58
D怪死左識重生算唔算BUG:smilie_:10:
四星黃金會員 #59
那角色被怪打死會復活也算bug了/w\ 無限復活的人
六星鑽石會員 #60
北方海角 打皇寶拉果到夠大把啦
冰道3f出王果到都好多 集裝箱tim
好出奇@@?
回到最頂傳統版

選擇頁數