巨商

主題列表 登入
五星白金會員 #1081
原帖由 凱云=] 於 2009-7-1 01:42 PM 發表
各位商2既朋友,希望大家加入反毒奶大聯盟,防止有問題奶製品流出市面:em012:

你......kai左- -?

原帖由 peterwwiloqq 於 2009-7-1 01:47 PM 發表
韓國版有冇出新2轉??

幾時會出

仲未見到有出= =

原帖由 peterwwiloqq 於 2009-7-1 02:12 PM 發表
100lv個d天生技能  

係自行定係手動??

自動的a_a
二星初級會員 #1082
我想問下商二四國入籍,羊馬符同冥石市價幾錢?
五星白金會員 #1083
商2就唔知- -

冥石我地商1 D人收110M
四星黃金會員 #1084
拿:smilie_:10: 說話就唔可以咁講嫁:em012: 係人都知商二毒奶問題不嬲困擾左好多商團,我咁做都係為左大家好:em012:
五星白金會員 #1085
去心得區睇神手:em012:
四星黃金會員 #1086
睇完記得番黎洗手:em012:
五星白金會員 #1087
原帖由 heitung221 於 2009-7-1 09:32 PM 發表
睇完記得番黎洗手:em012:

我一早就金盤洗手了- -

不過有神手要我出山
四星黃金會員 #1088
咩金盤洗手丫,你根本就係爆完石未洗手:em014:
四星黃金會員 #1089
出山~姐係要爆石啦~佢可能真係未洗-0-"
五星白金會員 #1090
我次次去完都會洗手-v-

http://www4.2000fun.com/bbs/view ... &extra=page%3D1

睇下條柒頭幾柒
令11x lv既廢料出黎- -

我一識就知佢同云係同一種啦
鬥快打冰血殿睇下邊個win- -
五星白金會員 #1091
http://www4.2000fun.com/bbs/view ... &extra=page%3D1

黎黎黎,我地重溫金句:smilie_:D5:

-唔係廢人就姐係勁人啦,你咁打我睇到好亂-by 砂

-廢人就廢人勁人就勁人,打咩鬼咩唔係廢人呀!-by 砂

-你隻台幻變左無敵唔代表無後顧之憂,,你唔洗拉走D兵走,,細場更煩
定係你隻100台幻清怪能力其高-by 柒頭

-個帖我開wo,洗搭訕,你都係到發表偉倫-by 月

-同埋呢,,成百點待配既台幻,即係未加成百點,,乜會勁D架 ?定係廢左-by 柒頭
p.s.邊個gag到佢講咩?

-其實唔係廢人呢個字係你首先提出既,上次就玩唔係廢人,甘次就唔係勁人?點解你唔一早分開廢人同勁人呢?-by 砂

-如果你打喬喬狗死左隻主,而你右肯打埋佢,
咁都最後你未曾唔係死左隻冰,但係右贏左呢?-by 砂
p.s.如果係放到隻字最大

Q&A Time
Q:想知你用咩秒 赤軍曹
A:用明主1轉食埋偉哥都秒唔到啦,神手

Q:同埋呢,,成百點待配既台幻
即係未加成百點,,乜會勁D架?
A:唉,有d人表達能力有問題,你就思考有問題
一隻本身都勁既台幻,
再加成百點咪會仲勁lo
邊似得你d冰加血先得嫁

Q:係多限制嫁啦,唔通你打機冇限制嫁?
A:你條白痴試下拎部window98黎玩巨商呀,白痴沒限制,用老金呀!!!!!!!!

Q:你既回覆已經認同左我 ?
A:你想我認同d咩野?認同你似粒野?-->:em012:

Q:打咁多字唔係有分加我都打即係d字有意思la,,用下腦去諗la
A:明眼人一睇就知啦,你咪成個雙層魚柳飽咁啦,多舊魚!


重溫咁多先:smilie_:D5:
五星白金會員 #1092
果個帖既彩文係偉論= =
一星新手會員 #1093
原帖由 砂嵐 於 2009-7-1 09:35 PM 發表

我一早就金盤洗手了- -

不過有神手要我出山

終於有人幫我討伐神手...好精彩^^
一星新手會員 #1094
我特別鐘意嵐仔講果個人講ge其中一句野:
你知唔知台幻入到冰血既清怪能力係點

但睇番佢ge貼圖隻台幻150都未過就講(佢可能唔知150時強化得好勁)
五星白金會員 #1095
好似唔係我講的= =
四星黃金會員 #1096
樂古有人post隻台幻149lv同150lv既分別~多成倍-.-
五星白金會員 #1097
係呀

han仔得閒比兩分我
等我去到100個good

我比左兩個你先a_a
四星黃金會員 #1098
回個貼圖區個post咪俾你lo- -
五星白金會員 #1099
回左n年了- -

岩岩好100個gd= =
四星黃金會員 #1100
咪俾左lo-.-
咁串做咩~下次唔理你嫁-.-:smilie_/(:
回到最頂傳統版

選擇頁數