巨商

主題列表 登入
五星白金會員 #1101
pm果到都thx左你啦
四星黃金會員 #1102
睇完果到thx~再睇哩度咁串~傻嫁都火啦
四星黃金會員 #1103
點火法呢:em012:
四星黃金會員 #1104
唔知點解而家好想食左你:smilie_/(:
五星白金會員 #1105
食...食人族 ar....

預埋我得唔得呀長老:em014:
一星新手會員 #1106
有無知點解依家羊符咁值錢......
真係值2.6-3e?


ps我係新手
四星黃金會員 #1107
最多俾你食佢個死人頭同埋件(人雜)=-=
五星白金會員 #1108
我要食人"邊":em012:
四星黃金會員 #1109
一樣姐=-=:em014:
一星新手會員 #1110
原帖由 tyronchan 於 2009-7-3 10:27 AM 發表
有無知點解依家羊符咁值錢......
真係值2.6-3e?


ps我係新手

你新唔新手個價都唔會變,但係你商幾先緊要
四星黃金會員 #1111
唔一樣:em012: 我係好人,砂嵐係衰人:victory: 咁又點一樣呢face_l_18:
五星白金會員 #1112
i am a good man^^
四星黃金會員 #1113
咁姐係你係衰人~face_l_18:
五星白金會員 #1114
昌2.士林2.平2

打咩怪找錢好????????
四星黃金會員 #1115
打閻王~不過5連跌緊~但都ok好搵
再唔係新手d~打藍石~一日都搵到幾千m xd
四星黃金會員 #1116
我都話我係好人丫:em015:
四星黃金會員 #1117
原帖由 heitung221 於 2009-7-5 09:20 AM 發表
打閻王~不過5連跌緊~但都ok好搵
再唔係新手d~打藍石~一日都搵到幾千m xd

打藍石係會打死人,仲要係悶死果隻囧
五星白金會員 #1118
藍石好悶- -...又冇經

打王又唔可以洗信..

[ 本帖最後由 peterwwiloqq 於 2009-7-5 11:06 AM 編輯 ]
一星新手會員 #1119
原帖由 peterwwiloqq 於 2009-7-5 11:04 AM 發表
藍石好悶- -...又冇經

打王又唔可以洗信..

唔係呀,我同嵐仔一膂打藍石打足3日,而家每人有成億身家^^

打打下藍石,右出d垃圾,搞下依堆野就有成億==
五星白金會員 #1120
冇錯啦a_a

如果我唔買變身書既,都有2e身家=w=
回到最頂傳統版

選擇頁數