《灣岸》車種區

主題列表 登入
三星高級會員 #961
原com快定係26lv com丫
三星高級會員 #962
14lv果個好似最快...
原同26既話...應該26會快d..
四星黃金會員 #963
set a用advan rs定BL-10-SX硬d?
一星新手會員 #964
其實邊個頭蓋係最硬~
二星初級會員 #965
邊條鈴最好???????
三星高級會員 #966
原帖由 皇子楓 於 2009-6-8 03:11 AM 發表
其實邊個頭蓋係最硬~

本人覺得a包14lv蓋已經好夠硬,
吾夠既話轉c包:smilie_/):
三星高級會員 #967
原帖由 LWC*B 於 2009-6-8 10:34 AM 發表
邊條鈴最好???????

我覺得呢幾條可以一試:smile_13.gif:
js+m<--ok硬,少少甩,加速ok<---多人用
57f<---硬,咬地,加速較慢
星軨<--冇咁硬,較甩,加速快
二星初級會員 #968
原帖由 rock9394 於 2009-6-8 09:09 PM 發表

我覺得呢幾條可以一試:smile_13.gif:
js+m

我覺得57f好豆腐
三星高級會員 #969
原帖由 puikuen 於 2009-6-8 09:35 PM 發表

我覺得57f好豆腐

下..我覺得ok硬啵:smile_13.gif:
一定硬過星軨..但係同js+m差吾多囉..
一星新手會員 #970
原帖由 rock9394 於 2009-6-8 09:09 PM 發表

我覺得呢幾條可以一試:smile_13.gif:
js+m

如果我用c  set
js+m,mg,rs
邊個會硬d呀請問?
thx~~~~
二星初級會員 #971
原帖由 皇子楓 於 2009-6-9 02:31 AM 發表

如果我用c  set
js+m,mg,rs
邊個會硬d呀請問?
thx~~~~

硬..但慢
三星高級會員 #972
原帖由 皇子楓 於 2009-6-9 02:31 AM 發表

如果我用c  set
js+m,mg,rs
邊個會硬d呀請問?
thx~~~~

應該用mg會硬d,但係會比較慢:smilie_/):
二星初級會員 #973
原帖由 rock9394 於 2009-6-9 12:39 PM 發表

應該用mg會硬d,但係會比較慢:smilie_/):

e8用呢個set我都成日比人灣心插開...唉...
e家轉左用rs..
四星黃金會員 #974
SETA ~ LV14 蓋 ~ TC2 ~~ 3D WINGS~~~
呢個 SETTING 都幾好~~~
三星高級會員 #975
原帖由 andyr112010 於 2009-6-9 04:35 PM 發表

e8用呢個set我都成日比人灣心插開...唉...
e家轉左用rs..

灣心比人插開..吾當架車硬吾硬事..
係睇你識吾識守灣:smilie_/):
三星高級會員 #976
原帖由 Wing@2000fun 於 2009-6-9 09:12 PM 發表
SETA ~ LV14 蓋 ~ TC2 ~~ 3D WINGS~~~
呢個 SETTING 都幾好~~~

tc2過灣順嗎?:ro08:
四星黃金會員 #977
原帖由 rock9394 於 2009-6-9 09:28 PM 發表

tc2過灣順嗎?:ro08:


我覺得順啦,唔多失速,都夾得下
三星高級會員 #978
原帖由 Wing@2000fun 於 2009-6-9 09:34 PM 發表


我覺得順啦,唔多失速,都夾得下

冇用過..下次試下先:smilie_/):
聽講tc2加速好快,如果過灣都順應該ok仔 :smilie_:D4:
二星初級會員 #979
原帖由 rock9394 於 2009-6-9 09:28 PM 發表

灣心比人插開..吾當架車硬吾硬事..
係睇你識吾識守灣:smilie_/):

我諗我廢
二星初級會員 #980
咁T7同JS+M邊條軨好??????????????我用緊T7,覺得OK!!!!
回到最頂傳統版

選擇頁數