《灣岸》車種區

主題列表 登入
四星黃金會員 #981
js+m好定t7呢姐係
以加速邊個勁?
硬度?
三星高級會員 #982
原帖由 失戀不要太傷心 於 2009-6-10 09:40 PM 發表
js+m好定t7呢姐係
以加速邊個勁?
硬度?

加速應該差5多...硬度應該js+m...我都吾係好清楚:smile_13.gif:
我用過t7..覺得t7好轉d..:smilie_:D4:
四星黃金會員 #983
icic~ 如果a 包 gtwing 子彈 26lv蓋  咩鈴好呢 t7定js+m
一星新手會員 #984
js+m很廢
我a包+gt+ js+m

失速算大
四星黃金會員 #985
咁大獲!?咁用咩好呢!?
三星高級會員 #986
原帖由 失戀不要太傷心 於 2009-6-10 10:01 PM 發表
icic~ 如果a 包 gtwing 子彈 26lv蓋  咩鈴好呢 t7定js+m

真係吾清楚啦:smile_13.gif:
你最好2隻試哂比較下會好d..
三星高級會員 #987
原帖由 yin2616 於 2009-6-10 10:03 PM 發表
js+m很廢
我a包+gt+ js+m

失速算大

下..點會失速大:ro08:
你想加速快既話用星軨or3爪囉..:em012:
一星新手會員 #988
板神個黃灣應該可以行到31x
但js+m做唔到
四星黃金會員 #989
t7同 57f比呢~  仲有~用gt 好定3d 好呢如果係a包
三星高級會員 #990
原帖由 失戀不要太傷心 於 2009-6-10 11:16 PM 發表
t7同 57f比呢~  仲有~用gt 好定3d 好呢如果係a包

我中意a包,57f同3d:ro07: 不過吾知你like吾like咬地...
57f咬地d..t7冇咁咬地...:smilie_/):
3d架車定d..gt架車快d..:smilie_/):
三星高級會員 #991
原帖由 yin2616 於 2009-6-10 11:02 PM 發表
板神個黃灣應該可以行到31x
但js+m做唔到

邊個黃灣先@@?
s灣+紅灣之後果個@@?
可能入灣個位吾岩掛:smile_13.gif:
四星黃金會員 #992
姐係t7 + gt 會快d啦wo~?
一星新手會員 #993
原帖由 rock9394 於 2009-6-10 11:29 PM 發表

邊個黃灣先@@?
s灣+紅灣之後果個@@?
可能入灣個位吾岩掛:smile_13.gif:

唔係///黃完之後直路...去番起點個灣
三星高級會員 #994
原帖由 失戀不要太傷心 於 2009-6-10 11:47 PM 發表
姐係t7 + gt 會快d啦wo~?

應該係:smilie_/):
再吾係你用埋d加速快既軨囉:ro05:
三星高級會員 #995
原帖由 yin2616 於 2009-6-11 12:13 AM 發表

唔係///黃完之後直路...去番起點個灣

咁我吾知喇:smile_13.gif:
要睇返入灣出灣d位靚吾靚,未必關條軨事既:smilie_/):

[ 本帖最後由 rock9394 於 2009-6-11 12:42 AM 編輯 ]
一星新手會員 #996
原帖由 rock9394 於 2009-6-11 12:41 AM 發表

咁我吾知喇:smile_13.gif:
要睇返入灣出灣d位靚吾靚,未必關條軨事既:smilie_/):

咁你用緊咩SET??
三星高級會員 #997
原帖由 yin2616 於 2009-6-11 07:37 AM 發表

咁你用緊咩SET??

a包,14蓋,3d,js+m,原鏡:smilie_/):
架車硬度ok,加速都唔算慢,夠平均:smilie_/):
但係我鐘意用星軨多d..因為玩山路好轉d:smilie_:D4:
我個fd都話星軨有態,不過架車會豆腐左:smilie_:D4:
二轉會員 #998
原帖由 yin2616 於 2009-6-11 07:37 AM 發表

咁你用緊咩SET??
你技術問題啦==
三星高級會員 #999
E8 原包+gt+rg2 打ta都得,vs 又得~打鬼王都得,試下囉
二星初級會員 #1000
個e8區好靜.................
回到最頂傳統版

選擇頁數