《灣岸》車種區

主題列表 登入
三星高級會員 #1001
原帖由 hei18741994 於 2009-6-11 02:52 PM 發表
E8 原包+gt+rg2 打ta都得,vs 又得~打鬼王都得,試下囉

我中意a包多d..加速快..又夠硬:smilie_/):
四星黃金會員 #1002
個e8區好靜.................




d人開始小玩e8.....雖然仲有人玩...人相比起灣岸3時...都小左好多lu~
本人就認為....dx出左之後,e8 好似廢左咁....但佢都仲有一定ge戰鬥力....唔等於廢車ge~我今日都落左去改下部車.....開始玩有d唔慣...玩玩下...其實e8都唔差丫


a包 3d wing  14lv蓋 T7 子彈鏡

比小小意見丫~咁多位
六星鑽石會員 #1003
原帖由 andyr112010 於 2009-6-11 07:00 PM 發表
個e8區好靜.................

正常呀
之從DX後e8 冇咩人用黎對戰,個個都轉用E9 對戰
本人都轉用GTR玩
四星黃金會員 #1004
我 玩 e8 ,r34 ,z34 3部都會玩.....
二轉會員 #1005
e8區咁多神人 邊敢入泥-_-
三星高級會員 #1006
原帖由 失戀不要太傷心 於 2009-6-11 11:17 PM 發表




d人開始小玩e8.....雖然仲有人玩...人相比起灣岸3時...都小左好多lu~
本人就認為....dx出左之後,e8 好似廢左咁....但佢都仲有一定ge戰鬥力....唔等於廢車ge~我今日都落左去改下部車.....開始玩有d唔慣...玩 ...

其實我成日都見到有人用e8,不過比例上,e9多好多咁解:smilie_/):
但我中意e8多d:ro07:
五星白金會員 #1007
你已經係其中一個...點敢入黎呀我...
二轉會員 #1008
原帖由 卍阿豪§ 於 2009-6-12 01:16 AM 發表
e8區咁多神人 邊敢入泥-_-


同感-.- 神到....
六星鑽石會員 #1009
a包 星拎 3d
二轉會員 #1010
原帖由 xo!? 於 2009-6-13 09:10 PM 發表
a包 星拎 3d

-.-請問你有冇覺得甩甩地....我用過打山路好易hi尾
三星高級會員 #1011
原帖由 寒冰魔龍 於 2009-6-13 09:22 PM 發表

-.-請問你有冇覺得甩甩地....我用過打山路好易hi尾

果個setting打山路好好轉喎:ro07:
可能你用慣咬地車:smilie_/):
三星高級會員 #1012
原帖由 Moses.C 於 2009-6-12 03:00 PM 發表
你已經係其中一個...點敢入黎呀我...


其實你先係.隱藏實力姐
三星高級會員 #1013
我想問下e8係咪有2隻版
邊隻勁d架
二星初級會員 #1014
原帖由 saffa 於 2009-6-14 12:33 AM 發表
我想問下e8係咪有2隻版
邊隻勁d架

差無幾....技術先係重點
四星黃金會員 #1015
我想講...gsr 同rs 兩個係個樣唔同....好似係多左條天線...仲有係14lv同26lv 蓋多左d 風槽仔姐....
五星白金會員 #1016
我難d係wo......
四星黃金會員 #1017
e8最硬既setting係點?

thx
三星高級會員 #1018
原帖由 SL 於 2009-6-14 04:06 PM 發表
e8最硬既setting係點?

thx

c包跟住用咩set都硬:smilie_/):
三星高級會員 #1019
原帖由 xo!? 於 2009-6-13 09:10 PM 發表
a包 星拎 3d



打唔打到ta架
三星高級會員 #1020
原包 gtc gt翼 打c1 in ta 有冇態??
回到最頂傳統版

選擇頁數