原帖由 santa_6289 於 2009-5-15 08:07 PM 發表
劍飛
不如我想問你一下
你說GM為我們付出了多少 有眼看
相信你是暗示GM沒付出多少
那不如假設
GM已經盡了他人生最大努力
為玩家付出了最多 已經是100%努力了
就是這樣的成果
但是你們"覺得"他做的不夠好 ...
原帖由 Bryce 於 2009-5-15 08:32 PM 發表
原本你說你做的事不會比任何一個人少 我覺得是無私的
但睇下一句
你都係睇重於自己做幾多 人地做幾多
我收番"無私"呢2個字
覺得你是為"上位"了:cheers:
事實上我都覺你唔洗做咁多野
又沒說不會改變 慢 ...