伊希歐之夢Online

主題列表 登入
二星初級會員 #41
原帖由 MZCHUN 於 2009-5-15 08:44 PM 發表



你認為沒聯名的意見反映GC該部門會受理嗎

個別反映=個人問題

假如你認為GC對這些設定改不改變都對你沒影響的話我沒意見

基本上我現在大部份時間都在玩魔力寶貝2

相信認識我的人很多也知我很少上EC ...

無話你為個人利益
覺得有人會享受做Leader
100%不是說你:face_l_17:
二星初級會員 #42
網絡世界上位有用?

係都係現實世界到啦,ok?


Gc係好D GM,不過正係夢樂同夢街個邊
Eco?算吧啦:smilie_O_o:
二星初級會員 #43
其實GM現在睇得出有改善了
唔通今次行動係  逼GM改善的更快:smile_30.gif:
五星白金會員 #44
﹏小果﹏_W2 支持你
五星白金會員 #45
原帖由 矮仔☆ 於 2009-5-15 08:42 PM 發表

認真

如果劍飛做GM
我深相ECO會更精彩:D


如果佢識一d朋友, 係做緊GM
了解下GM返工果時係做d乜
就唔洗好似而家咁「呢hea」啦
賜酒啦兄弟:cheers:
二星初級會員 #46
支持支持!
星之使徒  ╔魔劍士╝_W2
一星新手會員 #47
支持ko外掛- -
團子  冰凝兒_w2
四星黃金會員 #48
第一:俾我咁覺...想出名......

第二:睇完話整一班玩家幫捉外掛同幫官方手.....呢個先好笑....有冇可能先?face_l_18:

第三:樓主好有責任心呀face_l_18: 又想幫官方手.....你快D同你班幫官方手既團隊去以下網址見工吧......佢見到你地班咁勁既團隊.....一定請.....又有錢收...face_l_18:

第四:喟.....呢個網址岩你用............https://www.gamecyber.com.hk/gcRecruit.php..........[請左你地記住整好D ECO呀[笑死左]


[ 本帖最後由 *KELVIN* 於 2009-5-15 09:23 PM 編輯 ]
一星新手會員 #49
原帖由 *KELVIN* 於 2009-5-15 09:13 PM 發表
第一:俾我咁覺...想出名......

第二:睇完話整一班玩家幫捉外掛同幫官方手.....呢個先好笑....有冇可能先?face_l_18:

第三:樓主好有責任心呀face_l_18: 又想幫官方手.....你快D同你班幫官方手既團隊去以下網址 ...



感覺上 如果想出名的話
去pvp場炸白名會比較快吧
說真的
"一般""正常"玩家都非常希望大家能"正常"參與遊戲 及 在遊戲中得到樂趣
如果只希望在"睡覺"時候升lv的朋友
當然會很反對gc主力捉外掛吧
而且什麼改EXP等等的~之前日服也是比現在低很多吧
合SER後SER的確LAG了不少~嚴重影響升LV的速度
當然"不正常"參與遊戲的玩家應該是感覺不到...

我建議反對的人不要因為反對而反對
樓主都話歡迎大家留下ID討論一下
我建議不妨反對的人也留下ID吧
也等GC知道有多少玩家不支持,可以考證一下
不要偷偷地暗地裡說 "什麼想出名..""什麼意見很白痴"等等的
此POST是收集簽名而非引發罵戰吧...

BY 團子  冰凝兒_W2

[ 本帖最後由 乂凝兒 於 2009-5-15 09:38 PM 編輯 ]
五星白金會員 #50
仲記得差唔多一年前
亦有玩家發起聯署投訴信投訴GC管理不力
當時我仲記得玩家們既反應都好正面
但一年後同一個活動會俾人話搏上位呢.....................

不過無論係點我都支持
狐團      獵殺者_W1
四星黃金會員 #51
原帖由 乂凝兒 於 2009-5-15 09:37 PM 發表



感覺上 如果想出名的話
去pvp場炸白名會比較快吧
說真的
"一般""正常"玩家都非常希望大家能"正常"參與遊戲 及 在遊戲中得到樂趣
如果只希望在"睡覺"時候升lv的朋友
當然會很反對gc主力捉外掛吧
而且什麼 ...

唉....咁官方又失去一班真正助手啦....face_l_18: 班想做助手的天真小朋友又不願去見....https://www.gamecyber.com.hk/gcRecruit.php   face_l_18:
三星高級會員 #52
留名:守望_W1:victory: :victory:
二星初級會員 #53
原帖由 *KELVIN* 於 2009-5-15 09:47 PM 發表

唉....咁官方又失去一班真正助手啦....face_l_18: 班想做助手的天真小朋友又不願去見....https://www.gamecyber.com.hk/gcRecruit.php   face_l_18:  



有意見就上位?

so bad,你既定義真係利害

比意見又唔一定要去見工既~

不過點睇你都唔似好大

我怕你連係社會做野都未試過
一星新手會員 #54
保守派與激進派之分麼囧囧

人無變通則死. 正因爲不少人安於現狀,GC才會大膽的把玩家意見當耳邊風.嘗試去做什麼總比什麼都不干的強.

帕希菲卡_W2
四星黃金會員 #55
我冇咩意見...
遊戲當然有輸贏:smilie_:10:
祝你好運(逃
五星白金會員 #56
你地唔好咁啦....
樓主潛在水啦.....
四星黃金會員 #57
原帖由 鬼瓦真緒o^-^o 於 2009-5-15 10:19 PM 發表
你地唔好咁啦....
樓主潛在水啦.....

潛左水?:ro01: 咁就...:offtopic:
六星鑽石會員 #58
原帖由 鬼瓦真緒o^-^o 於 2009-5-15 10:19 PM 發表
你地唔好咁啦....
樓主潛在水啦.....

你需要人地24小時對住個post立即回覆你?
你呢句野係我見過既句子入面
最on_既幾句

原帖由 san112738 於 2009-5-15 10:21 PM 發表

潛左水?:ro01: 咁就...:offtopic:

而你:~:
自己諗
二星初級會員 #59
原帖由 鬼瓦真緒o^-^o 於 2009-5-15 10:19 PM 發表
你地唔好咁啦....
樓主潛在水啦.....



香港人,點解人地台灣論壇討論風氣好過香港咁多?
就係少你依d無意義既post

人地講野有point 架ok?用下腦先回post啦
六星鑽石會員 #60
原帖由 紗貝菈 於 2009-5-15 10:33 PM 發表



香港人,點解人地台灣論壇討論風氣好過香港咁多?
就係少你依d無意義既post

人地講野有point 架ok?用下腦先回post啦

沒法
人地用第三隻眼去諗野
a
b
c
三隻
回到最頂傳統版

選擇頁數