原帖由 ilovexq 於 2009-6-6 08:49 PM 發表 咩特殊武器? 還有5樓,沒有廢機,只有廢人
原帖由 zaxlee 於 2009-6-6 09:08 PM 發表 哈!講得好!!Super Gundam可以用3武 扣得都ok多
原帖由 ahim 於 2009-6-6 08:33 PM 發表 廢機........
原帖由 鬼雅 於 2009-6-7 01:20 AM 發表 咁你一定係廢人:em012: