SD高達Online

主題列表 登入
三星高級會員 #1
5g好5好用,練5練好,同埋有無機要呢部機來合?
五星白金會員 #2
型就型喇...唔知勁唔勁呢:smilie_8):
二星初級會員 #3
超級高達~~~ 唔錯架
六星鑽石會員 #4
玩特殊武器先正
二轉會員 #5
廢機........
三星高級會員 #6
咩特殊武器?

還有5樓,沒有廢機,只有廢人
四星黃金會員 #7
原帖由 ilovexq 於 2009-6-6 08:49 PM 發表
咩特殊武器?

還有5樓,沒有廢機,只有廢人


哈!講得好!!Super Gundam可以用3武 扣得都ok多
七星元老會員 #8
d飛彈超短:ro10:
五星白金會員 #9
隻沙狗不知幾好用- -C機都夠人抽- -...
(2枝雙磁軌炮)只要你射得準就好勁face_l_18:
四星黃金會員 #10
見到佢個細路樣就知佢  無經大腦講野
三星高級會員 #11
我大陸版用過,都ok,不過少彈左d
六星鑽石會員 #12
原帖由 zaxlee 於 2009-6-6 09:08 PM 發表


哈!講得好!!Super Gundam可以用3武 扣得都ok多

Super招粒子炮超強:smilie_:D4:
三星高級會員 #13
2武如果有追蹤既就係猥瑣機...唔係既...廢機
四星黃金會員 #14
b級算係0k架啦..不果係合zz既材料
六星鑽石會員 #15
超級係玩遊擊戰唔係玩狙擊:smile_38.gif:
二星初級會員 #16
高攻低防,無精密狙擊技能,中場布
六星鑽石會員 #17
提一下
超級係zz既key
二轉會員 #18
原帖由 ahim 於 2009-6-6 08:33 PM 發表
廢機........

咁你一定係廢人:em012:
二星初級會員 #19
原帖由 鬼雅 於 2009-6-7 01:20 AM 發表

咁你一定係廢人:em012:


佢係負碌咋
一星新手會員 #20
超勁 ( 可能我誇大左

我本人係台版有用開,攻擊力高 (你睇個6圍

後場支援 強

打近身都OK,格鬥一野即"倒地"

BR好難抽架..(特別係HK版= =
所以你都係唔好解體左部野
下一頁
回到最頂傳統版

選擇頁數