伊希歐之夢Online

主題列表 登入
一星新手會員 #1
乂運橙乂....一個無惡不作ge人
串人同洗頻樣樣做足
簡直就係eco ge社會敗類
經常話人淆
仲要低能到冇開紅叫人打佢~~真係無得救
佢自己淆又話人淆
死正把口!!:face_l_16:

有同感者請回貼+_+
不是回家orz

[ 本帖最後由 v傻仔v 於 09-9-20 05:48 PM 編輯 ]
五星白金會員 #2
唔怪得佢會比人追打:smilie_/):
二星初級會員 #3
非常支持你:victory:
三星高級會員 #4
完全不明發生什麼事(飄
三星高級會員 #5
我懷疑以上3人都係同一個人來的
三星高級會員 #6
佢出哂名 5洗講-     -
三星高級會員 #7
其實我地可以欣賞佢任性既孩子氣,
好過偷扼拐騙果D人渣敗類
四星黃金會員 #8
點解同感者要請回
三星高級會員 #9
原帖由 守月。 於 2009-9-20 12:59 PM 發表
點解同感者要請回

佢個[回]係回帖定係回去?
三星高級會員 #10
原帖由 有祐 於 2009-9-20 01:00 PM 發表

佢個[回]係回帖定係回去?

好!那麼我回家-v-+ (誤
三星高級會員 #11
原帖由 穎乂 於 2009-9-20 01:16 PM 發表

好!那麼我回家-v-+ (誤

喔, 那麼我也跟你回去(尾隨~)
六星鑽石會員 #12
原帖由 穎乂 於 2009-9-20 01:16 PM 發表

好!那麼我回家-v-+ (誤


我幫大家free的接送- -?? ( ....好誤.....
有誰要 ( 給打了> <

不過 , 其實就個人而言,
我覺得一個世界咁大好難所有人都系一個*"好"人
咁如果有d咁ge人搵上門...
不理就算了,
要不是大家都會做了*壞人> <

* 好人 : ...大家可自認
* 壞人 : ..大家都可以自認- -
orz

p.s. ...回家去>w<
三星高級會員 #13
原帖由 白冰女 於 2009-9-20 01:24 PM 發表


我幫大家free的接送- -?? ( ....好誤.....
有誰要 ( 給打了> <

不過 , 其實就個人而言,
我覺得一個世界咁大好難所有人都系一個*"好"人
咁如果有d咁ge人搵上門...
不理就算了,
要不是大家都會做了*壞人>  ...


不明白你在說什麼:ro08:
二星初級會員 #14
其實呢d人先應該用小丘比炸死佢 - -+
到時候白名都避唔到 A_A

[ 本帖最後由 YuskO 於 09-9-21 12:54 AM 編輯 ]
二星初級會員 #15
啊運橙唔係補師黎嫁咩- -?
點打人- -"??

小劍一問
四星黃金會員 #16
原帖由 YuskO 於 09-9-21 12:52 AM 發表
其實呢d人先應該用小丘比炸死佢 - -+
到時候白名都避唔到 A_A


XDDDDD ( 又得wo... )
一星新手會員 #17
就係用光豬打=(00)=
五星白金會員 #18
好憎運橙小朋友…成日話吹雞吹雞…
扮晒勁咁
五星白金會員 #19
原帖由 有祐 於 09-9-20 12:41 PM 發表
其實我地可以欣賞佢任性既孩子氣,
好過偷扼拐騙果D人渣敗類


其實我地可以欣賞偷扼拐騙果D人既聰明才智,
好過運橙既孩子氣face_l_18:

[ 本帖最後由 lucky★star 於 09-9-27 11:22 AM 編輯 ]
三星高級會員 #20
運橙?
聽過佢個名
好似團長話咩
Matt跟得佢多變埋質?___?
下一頁
回到最頂傳統版

選擇頁數