伊希歐之夢Online

主題列表 登入
五星白金會員 #101
原帖由 白色的雪 於 09-10-10 06:02 PM 發表


囧...(無奈) 作的嗎?

似吹水多過真啦...
GC典型的答覆應該係: 「我地會盡快處裡呢個問題的了, 請各位玩家耐心等候」 :kill:
二轉會員 #102
原帖由 藤原伊奈=) 於 09-10-10 06:00 PM 發表
gc最新活動:
死機密密賞
每死一次機,
大家就會有1億萬分之一的機會抽: 黃金推進器x1
死多d抽多d,仲唔快d死多幾次  (逃

億萬分之九千九百九十九的機會抽配劍複製品(初心者用):cheers:
三星高級會員 #103
原帖由 clamcc 於 09-10-10 06:02 PM 發表

用3%去換1個機會... 你抽唔抽? :em060:

死都唔會抽,
我寧願開新手去抽
三星高級會員 #104
原帖由 繭兒 於 09-10-10 06:02 PM 發表
係咪真係汁吖..搵人去打下電話啦=.=

激12同惡魔界未出
唔準汁= =
四星黃金會員 #105
有無人打比gc看下咩事 -    -"
五星白金會員 #106
原帖由 dragonairex 於 09-10-10 05:59 PM 發表
80層了。

全力衝100層...~:ro01:
四星黃金會員 #107
我講既全部都係事實。法官大人
四星黃金會員 #108
有無人打比gc看下咩事 -    -"
五星白金會員 #109
原帖由 水豪囧 於 09-10-10 06:03 PM 發表



@@灌水post↑  扣佢分

「對不起,您兩次發表間隔少於 30 秒,請不要灌水!」
1個鐘最多只能灌120個post... 可惜可惜... :~:
三星高級會員 #110
原帖由 juy182001 於 09-10-10 06:03 PM 發表

億萬分之九千九百九十九的機會抽配劍複製品(初心者用):cheers:

唔係:
億萬分之九千九百九十九的機會抽新手藥水1支咩:em012: ?
三星高級會員 #111
有無人去打電話ar...真係汁左大獲架la a_a
二星初級會員 #112
原帖由 dragonairex 於 09-10-10 06:03 PM 發表
我講既全部都係事實。法官大人


罪已定!
五星白金會員 #113
有冇人打上去GC到問A_A?
二轉會員 #114
原帖由 dragonairex 於 09-10-10 06:03 PM 發表
我講既全部都係事實。法官大人

文不對題...都要死:smilie_:10:

原帖由 藤原伊奈=) 於 09-10-10 06:04 PM 發表

唔係:
億萬分之九千九百九十九的機會抽新手藥水1支咩:em012: ?

要睇得唔用得先正:smilie_:10:
二星初級會員 #115
唔準汁呀 saga8都未完T_T
三星高級會員 #116
睇黎係無lo-3-  個個係到吹水...
五星白金會員 #117
原帖由 翼。 於 09-10-10 05:59 PM 發表

kaka~比你見到tima_a
唉/__\用左咁多錢~
汁左粒,殺左gc

上街聲討GC啦... (到最後得1個人上街事件 :em060:
二星初級會員 #118
真係冇人肯打電話去=.=?
三星高級會員 #119
停左電點答你=w="
二星初級會員 #120
GC 大死機 之後 電話大轟炸 (問你死未!!)
回到最頂傳統版

選擇頁數