伊希歐之夢Online

主題列表 登入
四星黃金會員 #121
文題是  死機閒聊區
報時是閒聊的一部份。
三星高級會員 #122
原帖由 繭兒 於 09-10-10 06:05 PM 發表
真係冇人肯打電話去=.=?

我唔記得客服電話..
丫,點卡有
打去先
四星黃金會員 #123
GC你去死吧 QAQ~~~
二星初級會員 #124
死機時正在功課中xD
一星新手會員 #125
好似真係冇人打過去GC問喎(茶...
三星高級會員 #126
生日先泥搞d敢ge野..我仲未收晒d禮物ga
五星白金會員 #127
禮拜一至五返工時間
禮拜六仲要過埋5點... 唔知仲有無人聽電話
三星高級會員 #128
原帖由 小玫瑰 於 09-10-10 06:06 PM 發表
好似真係冇人打過去GC問喎(茶...

橫掂入返都係掛機
係到閑聊算 a_a
五星白金會員 #129
原帖由 藤原伊奈=) 於 09-10-10 06:06 PM 發表

我唔記得客服電話..
丫,點卡有
打去先

@O@"等你回覆
二星初級會員 #130
停電點答你呀-.-
三星高級會員 #131
已打去問,客服答:
因為個server連接有問題,已經找供應商搶修
一星新手會員 #132
原帖由 Kmpics 於 09-10-10 06:06 PM 發表

橫掂入返都係掛機
係到閑聊算 a_a


也是...順便食下野  睇小說好過了
二星初級會員 #133
大家等星期1 早上10點先玩 eco na
三星高級會員 #134
原帖由 kuanggong 於 09-10-10 06:07 PM 發表
停電點答你呀-.-

你抄我既- -
四星黃金會員 #135
GC...比反3%我丫...Q[]Q!!!!
二星初級會員 #136
我寶貴的星期6 上線時間沒了T^T GC賠番比我!!!!!!!!
五星白金會員 #137
原帖由 藤原伊奈=) 於 09-10-10 06:07 PM 發表
已打去問,客服答:
因為個server連接有問題,已經找供應商搶修

多謝資料提供!!!:smile_38.gif:
三星高級會員 #138
原帖由 kuanggong 於 09-10-10 06:07 PM 發表
停電點答你呀-.-

有電話線個電話就識叫春..gc d人就g有人搵佢..就會聽ga la
三星高級會員 #139
我打去gc有人聽w0=- =  我5夠疆講野  cut左線
四星黃金會員 #140
快d搞掂:mad: 我要玩:mad:
a_a
回到最頂傳統版

選擇頁數