伊希歐之夢Online

主題列表 登入
三星高級會員 #141
原帖由 clamcc 於 09-10-10 06:08 PM 發表

多謝資料提供!!!:smile_38.gif:

我聽到客服好無奈咁答我的,
可能已有千幾人打去問

ps: 已打去問,客服答:
因為個server連接有問題,已經找供應商搶修

另外提提大家:
電話線停電都用到的,有冇人屋企電話係唔洗用電? (我!! 舉手

[ 本帖最後由 藤原伊奈=) 於 09-10-10 06:10 PM 編輯 ]
二星初級會員 #142
停電點答你呀-.-
三星高級會員 #143
原帖由 藤原伊奈=) 於 09-10-10 06:07 PM 發表
已打去問,客服答:
因為個server連接有問題,已經找供應商搶修

閣下是好人
(遞卡~
四星黃金會員 #144
GC全民雙十節活動之  -
護肝大行動

各位衝等衝壞肝了嗎? 我們來個強制休息時間
包你ex散盡, 經驗減少~
二星初級會員 #145
停電點答你呀-.-
二星初級會員 #146
搶修到幾時姐- -唉
五星白金會員 #147
原帖由 XiaoE 於 09-10-10 06:08 PM 發表
我打去gc有人聽w0=- =  我5夠疆講野  cut左線

人地會以為你玩電話... =.=
三星高級會員 #148
原帖由 dragonairex 於 09-10-10 06:09 PM 發表
GC全民雙十節活動之  -
護肝大行動
各位衝等衝壞肝了嗎? 我們來個強制休息時間
包你ex散盡, 經驗減少~

只怕...保完無幾耐,未抽返d線出黎又爆過....
二星初級會員 #149
停電點答你呀-.-
二星初級會員 #150
GC比機會我地溫書做功課, 大家仲唔珍惜 囧b
五星白金會員 #151
原帖由 藤原伊奈=) 於 09-10-10 06:09 PM 發表

我聽到客服好無奈咁答我的,
可能已有千幾人打去問

ps: 已打去問,客服答:
因為個server連接有問題,已經找供應商搶修

另外提提大家:
電話線停電都用到的,有冇人屋企電話係唔洗用電? (我!! 舉手

呢個我都試過... 好似每間屋企都起碼有一個唔會停電的電話?
三星高級會員 #152
原帖由 clamcc 於 09-10-10 06:10 PM 發表

人地會以為你玩電話... =.=


甘我真係5夠疆囧....
    <<未試過打比客服的人-3-
四星黃金會員 #153
心急上番線掛機0.0
二轉會員 #154
原帖由 dragonairex 於 09-10-10 06:09 PM 發表
GC全民雙十節活動之  -
護肝大行動
各位衝等衝壞肝了嗎? 我們來個強制休息時間
包你ex散盡, 經驗減少~

爆完仲點護呀:em012: ?

原帖由 snowmane 於 09-10-10 06:11 PM 發表
GC比機會我地溫書做功課, 大家仲唔珍惜 囧b

冇得eco咪cs lo:smilie_:10:
四星黃金會員 #155
同學你重覆4次了
唔好以為睇唔到

GC比機會我地溫書做功課, 大家仲唔珍惜 囧b
↑做緊a_a
三星高級會員 #156
原帖由 clamcc 於 09-10-10 06:11 PM 發表

呢個我都試過... 好似每間屋企都起碼有一個唔會停電的電話?

係掛...
唔清楚- -
最少...手提電話停電會用到
五星白金會員 #157
原帖由 dragonairex 於 09-10-10 06:09 PM 發表
GC全民雙十節活動之  -
護肝大行動
各位衝等衝壞肝了嗎? 我們來個強制休息時間
包你ex散盡, 經驗減少~

全民大護肝行動... =.=
是否為了將會出現的"雙經補償"作準備? :idea:
二星初級會員 #158
就快page 9 na  大家努力na..=.=無得沖lv  黎沖下post haha-.-
難怪 0 0gc要成大8倍exp...香港人-.-就系中意沖
三星高級會員 #159
我-,- 做功課算la.... 唉... 美術我來了...
四星黃金會員 #160
原帖由 juy182001 於 09-10-10 06:12 PM 發表

爆完仲點護呀:em012: ?


冇得eco咪cs lo:smilie_:10:

用肝美健啦a a
回到最頂傳統版

選擇頁數