-
juy182001二轉會員
2009-10-15 21:40#1
又死機lo~
(茶)
-----------------------吐嘈區-----------------------------------
比人請食兩次檸檬後又死機
個天明玩野:smilie_:)3:
以後都唔會再玩真心架啦~
換黎只有失敗~
見到個某個字都把幾火:fire:
[ 本帖最後由 juy182001 於 09-10-15 09:47 PM 編輯 ]
-
藤原伊奈=)三星高級會員
2009-10-15 21:40#2
我好像沒事耶...
還在遺廣...
-
新人一個五星白金會員
2009-10-15 21:42#3
斷線+1
連唔上+1
-
萌就是王道一星新手會員
2009-10-15 21:42#4
我都入唔到T^T
-
a口a...二星初級會員
2009-10-15 21:42#5
我有0c0
在P場彈了~~
0n吾番-3-
-
藤原伊奈=)三星高級會員
2009-10-15 21:43#6
哎...
火心彈了...連不上...我也快下線a__a
上不上到也沒關係~
-
Kmpics三星高級會員
2009-10-15 21:43#7
話我俾人鎖AC囧
-
IAnbabii-3-二星初級會員
2009-10-15 21:43#8
人家好努力咁係水鄉打緊箱+ ma.....T3T
gm吾好係部主機上面開大食會la=___="!
-
wren四星黃金會員
2009-10-15 21:43#9
有事有事t t
-
abc003二星初級會員
2009-10-15 21:44#10
我要RVR啊...就黎10:00PM:smilie_/(:
-
藤原伊奈=)三星高級會員
2009-10-15 21:44#11
原帖由 IAnbabii-3- 於 09-10-15 09:43 PM 發表 
人家好努力咁係水鄉打緊箱+ ma.....T3T
gm吾好係部主機上面開大食會la=___="!
夜間人員...
飲咖啡而已...
別擔心...很正常~
-
Hariki三星高級會員
2009-10-15 21:45#12
就是嘛,人家在光塔很努地招人一起發呆的,結果就被彈了T^T
-
藤原伊奈=)三星高級會員
2009-10-15 21:46#13
我的火心...連的時候說我被鎖ac...
真的囧了
-
Hariki三星高級會員
2009-10-15 21:46#14
原帖由 藤原伊奈=) 於 09-10-15 09:44 PM 發表 
夜間人員...
飲咖啡而已...
別擔心...很正常~
不是吃夜宵麼0.0?
-
XiaoE三星高級會員
2009-10-15 21:46#15
KA0 又做咩丫-3- \[]/ 死gc
-
死神的靈魂二星初級會員
2009-10-15 21:46#16
仲以為得我1個係咁- -
-
藤原伊奈=)三星高級會員
2009-10-15 21:47#17
原帖由 Hariki 於 09-10-15 09:46 PM 發表 
不是吃夜宵麼0.0?
打小了: 巨大杯麵
-
juy182001二轉會員
2009-10-15 21:47#18
原帖由 Hariki 於 09-10-15 09:46 PM 發表 
不是吃夜宵麼0.0?
咁早食咁12點食咩:smilie_:10:
-
IAnbabii-3-二星初級會員
2009-10-15 21:47#19
時間尚早...=口=
吾會咁快宵夜掛....=___="!
-
越墮落越快樂五星白金會員
2009-10-15 21:48#20
冇d咁ge事 xd =w= 好安全 囧~ 冇ac cut過 -[]-