伊希歐之夢Online

主題列表 登入
二轉會員 #1
又死機lo~
(茶)
-----------------------吐嘈區-----------------------------------
比人請食兩次檸檬後又死機
個天明玩野:smilie_:)3:
以後都唔會再玩真心架啦~
換黎只有失敗~
見到個某個字都把幾火:fire:

[ 本帖最後由 juy182001 於 09-10-15 09:47 PM 編輯 ]
三星高級會員 #2
我好像沒事耶...
還在遺廣...
五星白金會員 #3
斷線+1
連唔上+1
一星新手會員 #4
我都入唔到T^T
二星初級會員 #5
我有0c0
在P場彈了~~
0n吾番-3-
三星高級會員 #6
哎...
火心彈了...連不上...我也快下線a__a
上不上到也沒關係~
三星高級會員 #7
話我俾人鎖AC囧
二星初級會員 #8
人家好努力咁係水鄉打緊箱+ ma.....T3T
gm吾好係部主機上面開大食會la=___="!
四星黃金會員 #9
有事有事t t
二星初級會員 #10
我要RVR啊...就黎10:00PM:smilie_/(:
三星高級會員 #11
原帖由 IAnbabii-3- 於 09-10-15 09:43 PM 發表
人家好努力咁係水鄉打緊箱+ ma.....T3T
gm吾好係部主機上面開大食會la=___="!

夜間人員...
飲咖啡而已...
別擔心...很正常~
三星高級會員 #12
就是嘛,人家在光塔很努地招人一起發呆的,結果就被彈了T^T
三星高級會員 #13
我的火心...連的時候說我被鎖ac...
真的囧了
三星高級會員 #14
原帖由 藤原伊奈=) 於 09-10-15 09:44 PM 發表

夜間人員...
飲咖啡而已...
別擔心...很正常~

不是吃夜宵麼0.0?
三星高級會員 #15
KA0  又做咩丫-3- \[]/ 死gc
二星初級會員 #16
仲以為得我1個係咁- -
三星高級會員 #17
原帖由 Hariki 於 09-10-15 09:46 PM 發表

不是吃夜宵麼0.0?

打小了: 巨大杯麵
二轉會員 #18
原帖由 Hariki 於 09-10-15 09:46 PM 發表

不是吃夜宵麼0.0?

咁早食咁12點食咩:smilie_:10:
二星初級會員 #19
時間尚早...=口=
吾會咁快宵夜掛....=___="!
五星白金會員 #20
冇d咁ge事 xd =w= 好安全 囧~  冇ac  cut過 -[]-
下一頁
回到最頂傳統版

選擇頁數