-
●月→神二星初級會員
2009-10-23 19:23#1
我係 月神 and ●月→商
話說 今日放學玩eco @@
開廣見人話有平野放 咁得閒ge我就去左下城pvp埸度睇....
真係見到有平野@@ $1 灰男浴 同 1$ 鉑金帽
咁我當然買左佢
點知果個 商人☆健 同我講話佢打錯 叫我俾番佢
and 咁好心ge我 (俾打- -
就俾番件灰男浴佢(早知唔俾番佢...做好人冇好報) 件鉑金帽 就自己拎左黎玩a_________a
跟住佢就話我唔俾番佢ge 話就唱我- -" 之後仲開廣 又話我係昆狗 之後仲話我昆佢ex- -
仲問候曬我d 屋企人- -"
雖然我都知尼d 係細佬仔ge 行為- - 但佢係咁屈我 真係忍冇可忍
希望大家評評理la~~~~~
-
越墮落越快樂五星白金會員
2009-10-23 19:26#2
自己set錯價 自己抵死冇得怪人 我都set錯過 髮型 4000m 變400m 如果朋友之間 佢比番你都唔出奇ge~ 但真係唔識 比人買左就怪自己抵死啦 我就咁蝕左 3500m都唔出聲 個幾百m 冇必要計較吧....仲有e d野自己抵死冇得怨人..
[ 本帖最後由 越墮落越快樂 於 09-10-23 07:29 PM 編輯 ]
-
Lok四星黃金會員
2009-10-23 19:28#3
有冇一種 "早知係咁連男浴都唔俾番佢" 既想法face_l_18:
-
●月→神二星初級會員
2009-10-23 19:28#4
冇錯.....
我都試過 1$ 放左飛毯- -" 果時真係想死左佢 T-T
-
●月→神二星初級會員
2009-10-23 19:29#5
原帖由 Lok 於 09-10-23 07:28 PM 發表 
有冇一種 "早知係咁連男浴都唔俾番佢" 既想法face_l_18:
真係有咁唸過- - "
不過算la- - 唔俾都俾左...
-
爵晴五星白金會員
2009-10-23 19:36#6
<- 以前試過1G賣了BABY傘..
他打錯了價錢就不能怪人,你還了男浴給他是他好運了囧...
-
凝〞五星白金會員
2009-10-23 19:37#7
-____-"佢白痴姐...自己set錯價無法家,,
我都俾人買左1$熊仔衫t_t
-
lulu_豬三星高級會員
2009-10-23 19:41#8
打錯價就要受番自己既失誤點可以賴人,你比番件男浴衣比佢算好好。
我覺得只可以怪自己不小心啦>^<
-
●月→神二星初級會員
2009-10-23 19:48#9
原帖由 lulu_豬 於 09-10-23 07:41 PM 發表 
打錯價就要受番自己既失誤點可以賴人,你比番件男浴衣比佢算好好。
我覺得只可以怪自己不小心啦>^
嗯- -”
最忍唔到ge 係- -
佢話我唔俾番佢 就唱衰我~~好似係度威脅我咁...
之後仲要屈我昆佢 ex- - 我都唔知講咩好....
-
紫鳳蝶四星黃金會員
2009-10-23 20:25#10
依d野真的不可以怪人...
我都成幫自己<清倉>囧''
在夏日泳祭時5小心以<原價>放了一套貓衣
前日用1000玩放了商城東西
-
dg65463二星初級會員
2009-10-24 01:16#11
我SER錯左4個EX,$1...
還是逃到私服(..XD
-
CTPS五星白金會員
2009-10-24 09:25#12
有早知就冇黑衣啦
-
david23512四星黃金會員
2009-10-24 09:42#13
在下有1次賣錯而已,未合ser前999萬賣了荷葉+圍群@@
-
玥*三星高級會員
2009-10-24 09:46#14
我1x蚊賣左天藍牛仔褲走囧 很快樂的
豪比人的想法- -~
-
Lok四星黃金會員
2009-10-24 10:02#15
原來呢個世界咁多無心之失 等我逛多d石像先:smilie_:10:
-
ka-ming版主
2009-10-24 10:13#16
原帖由 玥* 於 09-10-24 09:46 AM 發表 
我1x蚊賣左天藍牛仔褲走囧 很快樂的
豪比人的想法- -~
衰女包唔怪得條褲消失得咁快囧..........
-
clamcc五星白金會員
2009-10-24 13:07#17
自己錯失了仲係度唱人, 好唔應該囉...
唔通... 比如去街市執到平貨,買左之後點知個老闆衝出黎話set錯左價錢,你會睬佢嗎? :smilie_:D5:
-
White﹏純四星黃金會員
2009-10-24 13:08#18
囧+ 試過有次 開商店 開完覺得怪怪地 望番 紳士1g,,, ((( 即刻眼都凸 -__,-
下次开完商店/石象記住check多次 OTZ,,,
[4xm的小皇冠=__,= 吾夠人手快比人買左先 [[[爆
-
lisa525一星新手會員
2009-10-24 20:14#19
<----目前未比人呃過
咁又幾唔抵.....同佢講......你放得出黎唔可以收返咪得lo :smilie_:D5:
如果係石像咪好 lo@@+
就一定無得退:em014:
-
ki§六星鑽石會員
2009-10-24 22:19#20
我最好都係1蚊收左隻珍珠耳環xdxd:smilie_:D3: