伊希歐之夢Online

主題列表 登入
二星初級會員 #1
我係 月神  and  ●月→商  
話說  今日放學玩eco @@  
    開廣見人話有平野放  咁得閒ge我就去左下城pvp埸度睇....
               真係見到有平野@@ $1 灰男浴  同  1$ 鉑金帽   
  咁我當然買左佢   
     點知果個  商人☆健  同我講話佢打錯  叫我俾番佢  
and 咁好心ge我  (俾打- -   
          就俾番件灰男浴佢(早知唔俾番佢...做好人冇好報)   件鉑金帽 就自己拎左黎玩a_________a
跟住佢就話我唔俾番佢ge 話就唱我- -"  之後仲開廣 又話我係昆狗 之後仲話我昆佢ex- -
     仲問候曬我d 屋企人-  -"
                 雖然我都知尼d 係細佬仔ge 行為- - 但佢係咁屈我 真係忍冇可忍  
希望大家評評理la~~~~~
五星白金會員 #2
自己set錯價   自己抵死冇得怪人  我都set錯過 髮型  4000m  變400m  如果朋友之間  佢比番你都唔出奇ge~  但真係唔識  比人買左就怪自己抵死啦   我就咁蝕左 3500m都唔出聲  個幾百m  冇必要計較吧....仲有e d野自己抵死冇得怨人..

[ 本帖最後由 越墮落越快樂 於 09-10-23 07:29 PM 編輯 ]
四星黃金會員 #3
有冇一種 "早知係咁連男浴都唔俾番佢" 既想法face_l_18:
二星初級會員 #4
冇錯.....
    我都試過 1$ 放左飛毯- -"   果時真係想死左佢 T-T
二星初級會員 #5
原帖由 Lok 於 09-10-23 07:28 PM 發表
有冇一種 "早知係咁連男浴都唔俾番佢" 既想法face_l_18:


真係有咁唸過- - "  
    不過算la- - 唔俾都俾左...
五星白金會員 #6
<- 以前試過1G賣了BABY傘..
他打錯了價錢就不能怪人,你還了男浴給他是他好運了囧...
五星白金會員 #7
-____-"佢白痴姐...自己set錯價無法家,,
我都俾人買左1$熊仔衫t_t
三星高級會員 #8
打錯價就要受番自己既失誤點可以賴人,你比番件男浴衣比佢算好好。
我覺得只可以怪自己不小心啦>^<
二星初級會員 #9
原帖由 lulu_豬 於 09-10-23 07:41 PM 發表
打錯價就要受番自己既失誤點可以賴人,你比番件男浴衣比佢算好好。
我覺得只可以怪自己不小心啦>^


嗯- -”
最忍唔到ge 係- -
佢話我唔俾番佢  就唱衰我~~好似係度威脅我咁...
   之後仲要屈我昆佢 ex-  - 我都唔知講咩好....
四星黃金會員 #10
依d野真的不可以怪人...
我都成幫自己<清倉>囧''
在夏日泳祭時5小心以<原價>放了一套貓衣
前日用1000玩放了商城東西
二星初級會員 #11
我SER錯左4個EX,$1...
還是逃到私服(..XD
五星白金會員 #12
有早知就冇黑衣啦
四星黃金會員 #13
在下有1次賣錯而已,未合ser前999萬賣了荷葉+圍群@@
三星高級會員 #14
我1x蚊賣左天藍牛仔褲走囧 很快樂的
豪比人的想法- -~
四星黃金會員 #15
原來呢個世界咁多無心之失 等我逛多d石像先:smilie_:10:
版主 #16
原帖由 玥* 於 09-10-24 09:46 AM 發表
我1x蚊賣左天藍牛仔褲走囧 很快樂的
豪比人的想法- -~

衰女包唔怪得條褲消失得咁快囧..........
五星白金會員 #17
自己錯失了仲係度唱人, 好唔應該囉...

唔通... 比如去街市執到平貨,買左之後點知個老闆衝出黎話set錯左價錢,你會睬佢嗎? :smilie_:D5:
四星黃金會員 #18
囧+  試過有次 開商店      開完覺得怪怪地   望番  紳士1g,,, ((( 即刻眼都凸 -__,-
下次开完商店/石象記住check多次 OTZ,,,

[4xm的小皇冠=__,= 吾夠人手快比人買左先    [[[爆
一星新手會員 #19
<----目前未比人呃過
咁又幾唔抵.....同佢講......你放得出黎唔可以收返咪得lo :smilie_:D5:
如果係石像咪好 lo@@+
就一定無得退:em014:
六星鑽石會員 #20
我最好都係1蚊收左隻珍珠耳環xdxd:smilie_:D3:
下一頁
回到最頂傳統版

選擇頁數