原帖由 sohippy 於 09-11-4 08:33 PM 發表 arm arm o係上城斷左線入唔返...
原帖由 ctikw 於 09-11-4 08:43 PM 發表 彈左入唔到呀~~
原帖由 mgoii 於 2009/11/4 20:42 發表 我依家係每次去到揀人後loading 之後就話斷線 請重新連接